Inlägg från: Anonym (Gillar!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gillar!)

Buttplug i vardagen?

Är kille och har så länge jag minns gått igång på anal stimulans! Köpte för ett par år sen en ganska stor plug men hade inte pluggat på tillräckligt och även om plugen är otroligt skön har den nån form av lite matt yta som gör att den blir obehaglig att ta ut när den suttit i länge Plugen är tillverkad av nån lite mjuk plas/gummiblandning (kommer inte ihåg vilken) och jag gillar formen jättemycket! Runt 4 cm i dia och ca 12 cm lång med ett T i botten. Den är smal närmast T-delen och lite platt där så den sitter väldigt bra och bekvämt om man ska ha den inne ett tag. När jag började skriva detta blev lusten lite för stor så mitt i skrivandet av detta gick jag och tog fram plugen Den sitter nu skönt på plats och när jag skrivit klart ska jag gå och lätta på trycket lite Tjejen är på jobbet så jag får fixa det själv!

• Anonym (Gillar!)

Min plug sitter väldigt bra och delen som sticker ut blir inte obekväm mellan skinkorna om jag har den inne en längre stund, ska nog försöka hitta en ny som ser likadan ut men har glattare yta. Jag har kanske bara haft min inne runt 2 h som längst men det var inte obekvämt alls. Jag satt vid köksbordet och pratade med en kompis en knapp timme med plugen i när den var i runt 2 h. Kändes lite kinky att sitta och prata om ditt och datt med en stor butplug i rumpan Jag har testat både silliconbaserat glid och babyolja och det blir lite besvärligt at ta ut plugen efter en stund med båda varianterna av glidmedel. Kanske skulle testa det klassiska vaselinet? Har läst om att det verkar bli problem med friktion om man har en plug inne länge, glidmedlet verkar absorberas av tarmen på något sätt.

• Anonym (Gillar!)

Testade att ha inne plugen i morse nån dryg timme med vaselin och det var verkligen stor slillnad! Inet obehag alls när den skulle ut igen! Kan verkligen rekomendera vaselin när man ska ha en plug inne en stund. Det var uddakvinnas inlägg som fick mej att testa, jag har dragit mej lite för att använda min plug eftersom den blir lite "sträv" att ta ut efter en stund med silliconglid eller babyolja. Nu kanske den kommer till användning oftare!

• Anonym (Gillar!)

Det är någon sorts halvmjuk plastvariant, latex kanske? Inte silicon i alla fall, har förstått att silicon plugar mm inte går ihop med siliconglid..... Hade inte bra koll på vad man skulle ha för matreal i leksaker när jag köpte den för några år sen! Ska se om min tjej vill testa en plug så jag ska nog beställa hem nåt nytt, lite mindre, till henne som inte testat anala leksaker/samlag tidigare.

• Anonym (Gillar!)

B-vibes snug plug funkar bra att ha inne länge! Dom är onödigt dyra, det är enda nackdelen jag finner med dom. Stoppen är långsmal som ett ankare och skulle kunna vara några mm smalare för att bli superbekväm. Jag har haft min snug plug 4 (ganska stor diameter) inne flera gånger över natten utan obehag. Pluggen har en lite längre smal del mellan själva kroppen och stoppen som sitter mellan skinkorna. Pluggen syns inte om man inte har väldigt små/tajta underkläder eller badkläder. De större modellerna kräver en viss vana av anala lekar för att få på plats utan obehag men vet man hur man ska gå till väga är det inga problem!

• Anonym (Gillar!)

Vanligt vattenbaserat glidmedel funkar bra. Jag har inga problem att ta ut pluggen efter lång tid, man får vara lite försiktig bara och inte ha för bråttom. Det är lite samma som när den ska in, man får ta det lugnt och låta ringmuskeln vänja sig så det inte gör ont. Man krysta lite med när den ska ut så brukar det funka bra. 

Svar på tråden Buttplug i vardagen?