• Lyckygirl9999

BF idag!

Någon mer som är beräknad idag eller i närheten? Vill bara att det ska dra igång nu!!

• Svar på tråden BF idag!
  • Katriina81

BF på måndag här! Inget har hänt än, men det trycker och ilar neråt, bebis är fixerad sedan länge och sjunkit djupt i bäckenet sa min bm, som själv trodde att det eventuellt kan komma igång innan BF. Annars blir jag igångsatt på må om bebisen inte vill komma innan. Känns inte så kul med en deadline...! Hoppas din kommer snart!

• Karpalo

BF imorgon. Inga som helst tecken på att nånting skulle vara på G..

• Lyckygirl9999
    Katriina81 skrev 2016-03-16 15:05:32 följande:

BF på måndag här! Inget har hänt än, men det trycker och ilar neråt, bebis är fixerad sedan länge och sjunkit djupt i bäckenet sa min bm, som själv trodde att det eventuellt kan komma igång innan BF. Annars blir jag igångsatt på må om bebisen inte vill komma innan. Känns inte så kul med en deadline...! Hoppas din kommer snart!

Jaha okej! Varför igångsättning? hoppas din också väljer att titta ut snart!
  • Lyckygirl9999
    Karpalo skrev 2016-03-16 16:15:28 följande:

BF imorgon. Inga som helst tecken på att nånting skulle vara på G..

Jag har inte heller några tecken, slemproppen har inte heller lossnat. Den enda jag känner är sammandragningar VÄLDIGT ofta, men inga som gör ont tyvärr..
  • Karpalo
    Lyckygirl9999 skrev 2016-03-16 18:31:35 följande:
    Jag har inte heller några tecken, slemproppen har inte heller lossnat. Den enda jag känner är sammandragningar VÄLDIGT ofta, men inga som gör ont tyvärr..

Samma här, har haft så de senaste 1-2 veckorna. Vissa dagar har det känts som om magen varit mer hård än mjuk.

Med ettan var det precis likadant, inte det minsta tecken förrän vattnet gick bf +10. Då var jag bara otålig, denna gång är jag så sjukt trött. Har varit hela grav egentligen. Senaste veckan har jag också fått grymt ont typ vid blygdbenet, troligen nån sorts foglossning. Blir inte många knop gjorda här hemma med andra ord :P

• Katriina81
    Lyckygirl9999 skrev 2016-03-16 18:30:05 följande:
    Jaha okej! Varför igångsättning? hoppas din också väljer att titta ut snart!
    Pga diabetes typ 1, man får inte gå över tiden då, i alla fall inte i Stockholm
  • Katriina81
    Karpalo skrev 2016-03-16 18:38:02 följande:

Samma här, har haft så de senaste 1-2 veckorna. Vissa dagar har det känts som om magen varit mer hård än mjuk.

Med ettan var det precis likadant, inte det minsta tecken förrän vattnet gick bf +10. Då var jag bara otålig, denna gång är jag så sjukt trött. Har varit hela grav egentligen. Senaste veckan har jag också fått grymt ont typ vid blygdbenet, troligen nån sorts foglossning. Blir inte många knop gjorda här hemma med andra ord :P

Samma här, massor av sammandragningar redan sedan v 30, men nu ännu mera, varar de flesta helt smärtfria, vissa molar lite, men ytterst lite. 
  • Lyckygirl9999
    Karpalo skrev 2016-03-16 18:38:02 följande:

Okejokej.. Det här är första för mig så jag har verkligen ingen aning om hur någonting ska kännas! Spännande är det
  • Lyckygirl9999
    Katriina81 skrev 2016-03-16 19:07:58 följande:

Pga diabetes typ 1, man får inte gå över tiden då, i alla fall inte i Stockholm

Jaha okej! Får hoppas det drar igång av sig självt innan
  • vikkey

BF fredag, så nära nu. Ikväll är första gången jag känt att "något är på gång", men inget som dragit igång.

Svar på tråden BF idag!