• HannaMaria

Söker IVF vänner!

Hej!

Jag gjorde min första ivf i september/oktober 2015 och lyckades! Lyckan var förstås total men i v 10 när jag gjorde ett ultraljud fick jag veta att hjärtat inte längre slog och att fostret hade stannat av redan två veckor tidigare (precis efter det första ultraljudet där hjärtat slog). Därefter följde en oerhört jobbig period med cytotec i två omgångar som inte fungerade och sedan till slut skrapning. Först i januari var kroppen och mensen tillbaka till det normala. Nu har jag gjort mitt första FET och är på rd 4. Har inga symptom alls. Kul att följa några andra! :)

• HannaMaria
    Harvester skrev 2016-03-13 11:51:51 följande:

Ligger lite efter er andra, ska börja med nässpray den 27:e.. Tips och råd mottages med tacksamhet om ni har några.. :)

Jag gjorde korta protokollet så jag vet inte om jag har några konkreta tips men lycka till! :)
  • HannaMaria
    ia1980 skrev 2016-03-13 15:14:09 följande:
    Hoppas att det går vägen denna gången för dig! Beklagar missfallet =/

Ja det är ju som ett lotteri detta. Ska man vinna, eller blir det nitlott!? Så himla pirrigt nu fram till testdagen!
    Ja jag tycker ruvningstiden är den värsta faktiskt. Väntan är tortyr :????! Jag har testdag 23:e men i praktiken vet jag nog nästa helg för då har jag BIM. Jag tar lutinus men är i övrigt ostimulerad så mensen ska tydligen komma som vanligt om det inte "sitter".
Svar på tråden Söker IVF vänner!