IVF! Väntan fram till gravtest.
Det var den värsta väntan i mitt liv, men så värt det när det till slut blev ett positivt besked! Är i v. 24 nu. Håller tummarna för att det blir positivt! Fick du något embryo till frysen?
Det var den värsta väntan i mitt liv, men så värt det när det till slut blev ett positivt besked! Är i v. 24 nu. Håller tummarna för att det blir positivt! Fick du något embryo till frysen?
Grattis!!! =) Var det första ivf försöket? Nej tyvärr det blev inget till frysen. Bara 1 magiskt ägg som blev befruktat. Så man får hålla tummarna. Annars är det bara att gå igenom hela proceduren igen. ....
Ja okej. Jag vet inte, hade väldigt mkt symptom de första dagarna, men nu har jag inte känt av någonting. Knappt Lutinus-biverkningar heller.
Har dock svårt att sova på nätterna, vaknar varje natt vid 3-tiden och sover väldigt dåligt efter det. Läste på FASS och det kan ju även bero på lutinus-tabletterna.
Så just nu känner man sig väldigt ogravid..
Men har TD nästa helg så man får helt enkelt se vad stickan visar då
Kunde inte hålla mig till söndag. Inatt var jag helt säker på att mensen skulle komma.
Ni som har appen kommer förmodligen inte se det nu men, visst ser det ut som att jag är gravid? :) kan man lita på resultatet med 4 dagar kvar till testdag? ET hade vi den 3/3
Missfall här tyvärr...
Håller tummarna för dig imorgon