BF 2016 i Göteborg med omnejd
Oj, vilken stor och fin mage du har! :) här är min!
Oj, vilken stor och fin mage du har! :) här är min!
Ska absolut ta bild på skötväskan sen, om jag hittar nån dvs :)
Ni som är sjukskriva för foglossning, i vilken vecka blev ni sjukskrivna? Hade ni så galet ont så ni inte kunde gå, eller sjukskriver de i förebyggande syfte för att det inte ska bli värre? Har ni några bra tips? Jag köpte ett foglossningsbälte i förrgår, tycker det hjälper lite. Har kontaktat sjukgymnast, men väntar på att de ska höra av sig.
Jag jobbar förmiddagarna, är sjukskriven 50%. Men när jag jobbat klart så mår jag illa och är dödstrött så då är det raka vägen hem till sängen som gäller. Så jag hinner sova några timmar innan barnen kommer hem från skolan. Hoppas illamåendet ska försvinna helt snart!
Ja gör det :)
Sitter här och syr kläder till son och kommande bebis. Fler som syr barnkläder? :)
Hur sover ni om nätterna?
Förutom att jag är extremt ljudkänslig (mer än vanligt) och inte klarar av sambon "snark", så har jag jätteont i höfterna. Jag har legat på sidorna sedan flera veckor tillbaka, det började ganska snabbt med att jag inte kunde ligga på rygg. Och efter foglossningen började måste jag en kudde mellan benen som stöd, men nu hjälper inte det längre. Vaknar av sån smärta som att hela höftpartiet låst sig. Usch.
Utöver det går jag ganska många gånger på toaletten ;)