Inlägg från: Mamma Mu1 |Visa alla inlägg
  • Mamma Mu1

BF 2016 i Göteborg med omnejd

Kastar mig in här utan att ha läst igenom tråden. Är 29 år, bor i Uddevalla och väntar första barnet

• Mamma Mu1

Milleman - BF 24/4

Pira - Ska sättas igång runt 20 Juni

Moorii - BF 19 juli

Curlingmorsan - BF 29 augusti

albedo - BF 22 september

Eili - BF 16 oktober

Mamma Mu1 - 18 juni

• Mamma Mu1
    Moorii skrev 2016-04-23 09:29:07 följande:

Hur går det för alla? Har varit lugnt här det senaste.

Händer förvisso inte jättemycket just nu. Magen växer och lillen bökar på därinne. På onsdag ska jag till bm för kontroll nummer två sen rul, misstänker att jag då kommer få börja med järntabletter. Har varit väldigt trött det senaste, men det kan ju också ha att göra med att jag sover sådär på nätterna med. Igår kom skötväskan jag beställt från wish, så himla fin! Stor, rymlig och bra fack med :)

Du har ingen bild inifrån insidan? Tänkte vad den har för fack där, eller är det bara utsidan? :)

Har hittat den på Ali express för 105 kr inklusive frakt men på deras bilder verkar det inte vara några små fack på insidan, plats för nappflaska och så... Har letat dom attan efter en bra billig skötväska men alltid något som är fel...:-/
  • Mamma Mu1
    Moorii skrev 2016-04-26 09:07:28 följande:

Här är bilder på alla fack! Finns två fack på insidan, en med dragkedja och en utan, plus en plastficka som sitter fast på insidan. Det följer också med ett underlägg att byta blöja på, det är inte stort, men funkar.

Baksidan har också en ficka, två flasfickor på sidorna och så då två fickorna på framsidan. För den slanten tycker jag den är väldigt bra!

Jättebra ju. På Ali express visar de som sagt inga bra bilder som man kan se facken på. Men det är bra då vet jag, tack
Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd