Inlägg från: Timoteja |Visa alla inlägg
  • Timoteja

BF 2016 i Göteborg med omnejd

Hejsan!
    Jag är 39 år och bor med min sambo i Torslanda. Vi väntar ett mycket efterlängtat barn i mitten av juli. Det är mitt första och hans andra barn. Min 10-åriga bonusdotter som bor hos oss halvtid är mycket glad över att äntligen få ett syskon. :)

• Timoteja

Lärde mig precis att man inte kan använda smileysar här, det blev en massa frågetecken. :)

• Timoteja

Idag fick jag Levaxin utskrivet för min ämnesomsättning har rubbats sen jag blev gravid och jag bildar alldeles för lite sköldkörtelhormon. Håller tummarna att min konstanta trötthet går över nu så jag orkar göra saker igen.

• Timoteja
    Curlingmorsan skrev 2016-03-22 18:37:06 följande:
    Jag fick höja min dos Levaxin förra veckan, från 100 till 150 mcg. Märkte skillnad på tröttheten. Fortfarande trött men inte så sjukligt trött som jag var innan. Hoppas det blir bättre för dig också! :)
    Ja, jag hoppas jag blir piggare nu. Ska ta ett nytt test om två veckor.
  • Timoteja
    Pira skrev 2016-04-05 16:19:53 följande:

Ja snarkandet eller minsta ljud, det klarar inte jag av heller. Men om det var det som var problemet, eller inte kunna sova för sovandet, så ja. Men gaah blir tokig. Läste också att det var farligare att ligga på höger sida som gravid men det finns ju inga vetenskapliga studier så. Men det spelar ingen roll, jag får svårt att andas och då sitter jag hellre upp.

Förstår att han har att tänka på! Inte kul med bilbränder :(

Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
    Varför är det farligt att sova på höger sida?
  • Timoteja

När jag frågade barnmorskan om det var farligt för mig eller bebisen att sova på rygg eftersom jag har ont i axlarna pga min reumatism, så sa hon att jag skulle ligga så det kändes bekvämt. Spelade ingen roll om man sov på rygg eller på sidan.

• Timoteja
    Milleman skrev 2016-04-13 14:16:32 följande:

Idag kom vår Tuva till världen!!! :D

Grattis! ????
  • Timoteja
    Milleman skrev 2016-04-13 14:16:32 följande:

Idag kom vår Tuva till världen!!! :D

Grattis! <3

(Utan frågetecken, glömmer alltid att man inte kan göra emojis)
Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd