• Johansson85

Graviditetstest

Har gjort en ivf behandling och de förde tillbaka embryot förra tisdagen. Och nu tar jag lutinus. Har testdag nästa onsdag. Men kunde inte hålla mig utan tog ett test som jag hade hemma sen innan. Och fick två streck. Är det förtidigt och lita på det resultatet?

• Svar på tråden Graviditetstest
  • Johansson85

Vågar inte tro på det riktigt än, men känner mig förhoppningsfull nu. Varför vill inte kliniken att man testar för än det gått 20 dagar efter man har plockat ut äggen?

• Johansson85

Vågar inte tro på det riktigt än, men känner mig förhoppningsfull nu. Varför vill inte kliniken att man testar för än det gått 20 dagar efter man har plockat ut äggen?

• Johansson85

Vilken klinik gick/ går du på? Vi går på nordic ivf i Göteborg. De ville att jag skulle testa 15 dagar efter återförandet..

• Johansson85

Nu är jag rädd. Det hög till i magen nu och jag fick en liten blödning.

Så nu går man och tänker på det. Tänk om det är över nu..

• Johansson85

Vet inte vad jag ska tro. Bölder lite idag med. Sen har jag jätte ont i huvudet och mår inget vidare svettas och fryser men inte ont i magen..

• Johansson85

Tyvärr är det nog så att det graviditetstestet jag tog som blev positivt var nog en bluff. Prata med kliniken nu. Att alla svar som man får innan test dagen kan visa fel.. Så jag får lungt vänta till nästa vecka.

Svar på tråden Graviditetstest