• hoppas 2014

MA efter IVF men ingen blödning än

Hej.

Har haft en riktig skit vecka. Först tokförkyld sen 2v o sedan det värsta av allt att vi fick veta förra måndagen att graviditeten avstannat vid tidigt vul (trodde jag var i 7+4 men dr trodde det avstannat i vecka 5+?). Blev helt förstörd (har fortfarande svårt att hantera det)..

Nu t min fråga/fundering.. vi ska åka t Thailand i 2v på tisdag (mycket efterlängtat o särskilt nu) men jag har inte börjat blöda än.. ska t dr imorgon bitti igen.. har ni åkt utomlands i liknande situation? Vi behöver verkligen komma iväg o är samtidigt rädd.

• Svar på tråden MA efter IVF men ingen blödning än
  • hoppas 2014

Nu har vi varit hos dr. Som vi visste var det 2 avstannade graviditeter.. den ena jätte tidig (var 2st 6 dagars ) o den andra 5+5 så rätt tidig den med.. inga tabletter o ingen skrapning utan kroppen ska få göra ett försök.. hon trodde ja skulle blöda i ca 3 dagar när de väl kom igång (när vet man inte) då de var så tidigt avstannat. . Hade varit värre om de va i vecka 7, 8, 9 etc sa hon.. Har kommit lite färgade flytningar nu.. hoppas vi kommer iväg (behöver det verkligen efter den här skiten) o inget börjar på flyget. Men mår ja inte bra fixar hon läkarintyg o vi avbokar el om bokar. .

Svar på tråden MA efter IVF men ingen blödning än