IVF mars/april
Förstår det :) vet du förresten hur det gick för henne som bodde i London?
Förstår det :) vet du förresten hur det gick för henne som bodde i London?
Underbart! Vilken lycka!
Vad snällt av dig att gräva upp min fråga till utan igen. Jag har fått ett embryo tillbaka. Nu har jag blött i precis en veckas tid. Det verkar iofs avta lite men långt ifrån slut . Jag förstår ju att jag har hamnat i ofas med alla er andra nu.
Celavie1, jag läste om den glada nyheten . Stor lycka till med din graviditet. kram
lycka till alla som har fått tillbaka ett embryo nu.
Stort grattis celavie1
Grattis Celavie1 och stort lycka till Regnbågsdröm, håller tummarna för dig! Såg att 9 maj är ditt testdatum, då börjar jag med Suprecur igen, hoppas på bättre tur denna gång:) Kram
Stort grattis celavie1! Är så glad för er skull! <3
Och grattis till er också Regnbågsdröm! Vad skönt att det gick så bra. <3
Var på ultraljud idag och trots högdos suprecur verkar jag ägglossa som aldrig förr :( Är så ledsen och deppig. Jag mår skit på suprecuren fast jag försöktes vara positiv men när det inte hjälpt alls?? Hela proceduren helt i onödan. Behövt avsäga mig mitt drömjobb i onödan. Och de får inte punktera några cystor på mig i vaket tillstånd det kan jag lova.
Känns så himla hopplöst när man inte ens kommer till äggplock :( Jag hade förberett mig på att få missfall men att inte ens få försöka.. Vill bara lägga mig ner och stänga av. Och jäkla RMC ringer inte ens för att säga om/hur vi ska gå vidare.
Är egentligen så glad för alla som ruvar osv men just nu går jag bara sönder och hittar inte stöd nånstans.