IVF mars/april
Satte in nu i onsdags den 6:e april. En blastocyst på 5 dagar :) Och du?
Vi satte in 2 st 3-dagars i måndags. Så då är vi i fas. Kul!
Nu är vi många som väntar på testdagen!! Själv tycker jag att det här är den tuffaste väntan och oron, jag håller tummarna för oss alla och hoppas denna vecka går i fullfart för oss <3 hur vet man när mensen är beräknad om det har misslyckats ?
Sjöblomman - okej då var det så som jag trodde, att min blödning om den kommer kommer att komma i början på veckan.. Vad skönt att du känner så :) vet inte varför jag känner att detta är det värsta jag tycker, kanske för att jag är så rädd för resultatet.. <3
Hej tjejer, jag hoppar in här. Är snart 36 och har försökt bli gravid i två år utan att lyckas, vi har så kallad oförklarlig barnlöshet.. Ska nu börja spruta med Puregon vid nästa mens, som borde vara om 2 veckor eftersom jag hade äl igår. Men nu kommer det antagligen falla sig så att ÄP blir runt kristi-himmelfärdshelgen då de har stängt på kliniken, förutom på fredagen 6 maj. Så det känns som att jag verkligen vill tajma in den dagen, om inte mensen nu råkar komma ovanligt tidigt eller sent. Är lite nojig över detta. Någon som vet hur mycket det där går att styra?
Kram till alla er andra som också kämpar <3
Testdag för mig idag. Det blev som väntat negativt. Hade ju en liten blödning på BIM i torsdags, sen fortsatte det blöda mer, varje dag tills idag. Det känns jättetungt nu. Vi får se om vi orkar dra igång ny behandling nästa cykel eller om vi ska avvakta ett tag.
Lycka till ni andra som kämpar!
Liten blödning idag... Snälla peppa mig! Nu är jag riktigt orolig. Läste att användning av Lutinus kan ge vaginala blödningar. Är det någon av er som har upplevt det? Så jobbigt att man inte kan se varifrån blödningen kommer!!