IVF mars/april
Får jag hoppa in? Började med synarela i fredags. Är dunderförkyld så det är lite extra jobbigt...
Får jag hoppa in? Började med synarela i fredags. Är dunderförkyld så det är lite extra jobbigt...
Välkommen Sjöblomman!
Ringde kliniken idag för att höra om kortare synarela-tid. De sa att det varierar lite, men minst 14 dagar ska man spraya. Och antalet dagar beror helt enkelt på vilken dag man fick sin mens, plus att de vill matcha in det så att äggplocket inte riskerar att hamna på en helg. Så, då vet jag det
Passade även på att fråga hur de ställer sig till att sätta tillbaka två ägg i det fall det finns till oss. Hon sa att den frågan absolut är relevant med tanke på våra få ägg och att det är vårt tredje försök. Vi ska prata mer med läkaren om det sen. Kändes som ett bra svar. Jag och sambon är överens om att vi gärna sätter tillbaka två ägg om det finns.
Idag har jag haft telefonmöte med läkare på gyn på sjukhuset.
Har gjort en missfallsutredning som inte visade några fel på varken mej eller min sambo,vill höra lite hur hon tänker och om de finns nått att göra för att vi inte ska få missfall.
Jag har ju lyckats bli gravid men nånting händer efter några veckor som gör att de blir missfall.
Hon skulle prata lite med vår läkare på fertilitetscentrum och föreslå att ev prova att ta blodförtunnande medicin, någon här som provat de?
Sen tyckte hon att man kan prova att ta Lutinus även om de är ett frysåterförande.
Hoppas verkligen på omslag imon!!
Natti!
En liten fråga , borde man inte gå på en undersökning under spray tiden? Alltså innan man börjar med sprutan? Eller är det olika? Jag har bara en vecka kvar på synarela nämligen och har ingen besökstid Förns 6dagar efter att jag börjar med sprutorna