Sarah32 skrev 2016-04-14 11:42:58 följande:
Var på ultraljud idag och fick tyvärr också negativa besked:( Jag har fått en cysta på ena äggstocken som har "ätit upp" alla hormoner och därmed förhindrat att några äggblåsor har bildats. Jag fick avbryta behandlingen och ska sedan invänta mens för att återigen påbörja det långa protokollet med tätare ultraljud. Skulle åkt till jobbet efter lunch, men lämnade in att jag kompar hela dagen, för här sitter jag nu med tårarna rinnande nerför kinderna.....
Ingenting är väl förvisso kört, men det är en sådan anspänning man bygger upp och all denna väntan! Jag blir smått tokig! Ja, alla här förstår nog:(
Hoppas att det går bättre för dig och att du inte tvingas avbryta:( Jag ska bryta ihop lite mer idag för att sedan ta nya tag att skapa ny energi att börja om. Kram till dig!
Alltså vad fan. Jag blir så ledsen för dig. Och för oss alla. Förstår precis känslan, jag sitter fortfarande hemma och gråter efter beskedet igår. Troligtvis får väl jag också avbryta. Ska väl ske ett under annars tänker jag. Men ska försöka att inte tänka för mycket fram till på måndag även om det är svårt. De avbröt ju inte direkt i alla fall.
Lider med dig. Och finns här så gott jag kan. Får jag också avbryta så får vi följas åt igen sen, även om jag kanske hamnar efter med tanke på polypen och så <3