• Zoey83

Bf 11-14 maj

Precis som rubriken lyder är denna tråd till för oss som väntar barn mellan 11-14 maj, gärna omföderskor men alla är såklart välkomna.

Här dillar vi krämpor, utbyter råd, peppar och stöttar.

Kram på er!

• Svar på tråden Bf 11-14 maj
  • HellGott

Hej!

Kul tråd.

Väntar första barnet och är beräknad till 13 maj! ????

• JeMo

Hej!!

Vi är beräknade 12 maj! Ska bli såå spännande att se när bebisen tycker att det är dags :)

Det är vårt första så jag tror att vi kommer gå över tiden men det är ju inte säkert alls!

• Zoey83
    HellGott skrev 2016-03-05 09:27:11 följande:

Hej!

Kul tråd.

Väntar första barnet och är beräknad till 13 maj! ????

Ah, så roligt. Grattis!! och välkommen till tråden.

Hur mår du??
  • Zoey83
    JeMo skrev 2016-03-05 10:04:49 följande:

Hej!!

Vi är beräknade 12 maj! Ska bli såå spännande att se när bebisen tycker att det är dags :)

Det är vårt första så jag tror att vi kommer gå över tiden men det är ju inte säkert alls!

Grattis!! så spännande med första barnet.

Nej, man vet ju aldrig!

Mitt första kom 2 veckor före bf.
  • HellGott
    Zoey83 skrev 2016-03-05 22:07:15 följande:

Ah, så roligt. Grattis!! och välkommen till tråden.

Hur mår du??

Ska bara jobba tre dagar till sedan ska jag vara hemma med GP. Har mycket ont av foglossning osv. Hur är det själv?
  • HellGott
    JeMo skrev 2016-03-05 10:04:49 följande:

Hej!!

Nej det är ju inte alls säkert! Kan lika gärna komma förtidigt, det har man ju ingen aning om!
  • JeMo
    Zoey83 skrev 2016-03-05 22:08:32 följande:

Grattis!! så spännande med första barnet.

Nej, man vet ju aldrig!

Mitt första kom 2 veckor före bf.

Tack! Vi är väldigt spända och förväntansfulla på denna nya individ. :)

Jaha! Ja, vi har även två vänner som fick före bf utan att det var något problem lr så, så man vet verkligen aldrig!
  • Zoey83
    HellGott skrev 2016-03-06 08:14:30 följande:

Ska bara jobba tre dagar till sedan ska jag vara hemma med GP. Har mycket ont av foglossning osv. Hur är det själv?

Det är sådär...mycket krämpor! Har inte mått såhär tidigare men detta är nu fjärde barnet, nu vet jag vart fogarna ligger men de är inte så farligt utan mest jobbigt med sammandragningar och ryggen. Sen hjälper det ju inte att man sover dåligt heller.

Gör min praktik nu (9 veckor) och det är tungt!! Sen ska jag återgå till att "bara" studera.
Svar på tråden Bf 11-14 maj