Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?
Världsmedborgare skrev 2016-11-13 17:59:53 följande:
I din värld är det kanske ofrånkomligt, men i min värld så är det ett måste, att hålla partier som SD från allt vad maktutövning heter.Folk som gjort sin läxa och pluggat in vad partier som SD gjort genom historien, dom och jag vet vad det kommer att leda till, och vi vill inte se det hända igen.
Herregud, ska det vara så svårt att fatta, det handlar inte om vad SD säger, det handlar enbart om vilken typ av parti det är.
Inse bara det enkla, gör din läxa, så måste du varför det är otänkbart att släppa in dom i maktens boningar.
Gör du inte det, ja då kan jag inte tolka dig annorlunda än att du är väl medveten om det jag påstår, och att det är din önska att se få se ett totalitärt samhälle i Sverige, där alla som inte behagar SD, kommer att förföljas och tas ifrån alla mänskliga rättigheter.
Dom har ju redan nu gett sig på barn, alltså 14-åriga Miranda, börjar inte ens varningklockorna att ringa då, ja då kommer ändå aldrig nåt att få dig att förstå.
Det enda farliga utvecklingen som kan ske här i Sverige är det faktum att vi går in i en djup ekonomisk kris, samtidigt som vi sitter på ett stort missnöjes parti som aldrig har fått komma in i värmen. Vad tror du händer då?
Sverige är ett välmående land med goda ekonomiska resurser. Vi har alla förutsättningar för att vara en välfungerande demokrati. Det är också nu som vi har all möjlighet att faktiskt bjuda in SD i värmen.
Jag ogillar det du säger, eftersom att det du förespråkar är den absolut farligaste hållningen som ens är möjlig att ha. Ska det vara så svårt att förstå?