Konstatera skrev 2016-10-21 19:16:02 följande:
Fast du gör dig dummare än vad du är. Det finns ett visst fog för det han säger.
Trump förklarar sig mycket uselt, men hänvisar bla till denna video där DNC toppar snackar om just riggade val.
" target="_blank">
Ja, jag googlade lite och såg att det finns konspirationsteorier om att demokraterna riggar valet, gick in på en sida men det var så illa förklarat där att jag i stället roade mig med att läsa om den hemliga strålning som skulle kunna lösa alla energiproblem, men som döljs av skäl jag inte riktigt förstod - oljeindustrin, kanske
Nåja, åtminstone sen 2008 har det funnits en republikansk rörelse som anser att det är valfusk att andra än vita män med bil ska ha möjlighet att rösta, men även om den rörelsen lyckats genomdriva förändringar som försvårar röstandet i vissa delstater för minoritetsgrupper så skulle jag inte villa kalla detta för valfusk.
Oduglingar som Trump har för övrigt alltid haft en vana att skylla på andra, så inte är det förvånande att den ynkryggen inte kommer att acceptera ett valnederlag.