Inlägg från: Summerstriker |Visa alla inlägg
  • Summerstriker

Jag är så himla löjlig.. Men äl+4 idag, mina bröst är såååå ömma!! Har haft molande värk till och från hela dagen och har massa flytningar.. Är så sjukt tidigt så man borde ju inte känna nå.. Hatar denna väntan, hatar att man känner efter så mycket...

• Summerstriker

Här kom mensen som en klocka på morgonen.. Så blir nya tag i april. Det som faktiskt glädjer mig är att min menscykel äntligen verkar har blivit normal efter mitt missfall i december.

• Summerstriker

Nu inväntar jag äl som är nästa helg. Denna månad kör vi utan äl stickor och annat.. Vi ligger bara på var och varannan dag och hoppas på det bästa! Blir försök nummer 4 totalt, andra försök efter missfall :)

• Summerstriker
    linnea91 skrev 2016-04-17 14:11:22 följande:
    Jag hade BIM 11/4 och jag plussade samma dag!! :) går in i v 6 imorgon. De känns overkligt men så himla underbart och spännande.

Lycka till, hoppas du får ett + på stickan!:)
    Så roligt, grattis till dig :)
  • Summerstriker

Äl +4 idag.. Mina bröst är sjukt ömma och jag har molande värk i tjejmagen till och från.. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen på att de ska ha tagit sig denna månad.. Tänker testa med testa tidigt på måndag äl+10.. Håller på att bli tokig här hemma..

• Summerstriker

Jag håller på bli tokig.. Bim idag, ingen mens i sikte, så negativt test det bara kan va!! Varför kan mensen inte bara komma eller ett plus.. Hatar att vara där mitt emellan...

• Summerstriker
    lizkan skrev 2016-04-29 15:16:57 följande:
    jag är också i den sitsen... hade BMI i onsdags men har inte vågat ta något test än. än så länge ingen mens och så länge den inte visar sig så gillar jag den här känslan av att kanske vara gravid :) vi ska testa på söndag när jag träffar sambo nästa gång! håll tummarna :)
    Då är det ju spännande, vad duktig du är som klarar att vänta! Jag har testat varje dag i en vecka.. Men visar ingenting..
    Lycka till :)
  • Summerstriker
    lizkan skrev 2016-05-03 00:20:33 följande:
    Det är sambon som håller mig tillbaka haha! Vi tog test i söndags som var toknegativt, tyvärr. Men jag har fortfarande inte fått någon mens (hade BMI 27 april!) på onsdag ska jag testa igen och se! hoppas på att jag plussar sent! fortfarande inget för dig eller?
    Min mens kom tillslut.. Och nu kan jag inte försöka på nytt förens i juni då jag åker utomlands veckan jag är fertil..
  • Summerstriker
    lizkan skrev 2016-05-03 22:59:10 följande:
    åh så tråkigt :( men du! passa på att unna dig lite extra godsaker och goddricka(?) när du är utomlands! så är du ordentligt fit for fight när du kommer hem sen! :D
    Det är precis det jag tänkt göra, bara njuta och må bra. Ladda upp krafterna och så kör vi igång igen nästa månad :)
  • Summerstriker
    Ylleställ skrev 2016-05-04 15:30:27 följande:

Tråkigt med tant röd och negativa provsvar - håller med förgående talare : njut av en ordentlig semester med dryck och mat!

Åka utomlands i början av graviditet kan vara trixit (sov bort hela semestern nästan förra omgången, även om det var välkomnat).

Själv ska jag testa mig imorgon, då mensen är officellt försenat enligt mina lämgsta cyklar - vi får se vad som händer. Annars blir det vin ????

Lycka till, jag håller tummar för dig! :)
  • Summerstriker
    Ylleställ skrev 2016-05-06 06:20:51 följande:

Fick glädjande besked här på morgonkvisten!
    Dock ovanligt symptomfri denna vända. Lite molvärk och ömma bröst.
    Hade betydligt fler symptom första vändan

Grattis till dig!! :)
  • Summerstriker

Egentligen ska man väl inte testa förens mensen är sen, för att få ett så säkert svar som möjligt.. men då finns det ju även dom som är låghormonare och plussar kanske 7 dagar efter bim.
    Men många brukar kunna se plus redan bim-3.
    Men olika från person till person! :)

Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??