Fler som precis börjat att försöka bli gravida??
:D
:D
Hade ju äl igår och idag har jag haft en konstig känsla hela dagen i tjejmagen.. Hmm...
Jag är så himla löjlig.. Men äl+4 idag, mina bröst är såååå ömma!! Har haft molande värk till och från hela dagen och har massa flytningar.. Är så sjukt tidigt så man borde ju inte känna nå.. Hatar denna väntan, hatar att man känner efter så mycket...
Här kom mensen som en klocka på morgonen.. Så blir nya tag i april. Det som faktiskt glädjer mig är att min menscykel äntligen verkar har blivit normal efter mitt missfall i december.
Nu inväntar jag äl som är nästa helg. Denna månad kör vi utan äl stickor och annat.. Vi ligger bara på var och varannan dag och hoppas på det bästa! Blir försök nummer 4 totalt, andra försök efter missfall :)
Hur går det för alla i tråden här? Jag hade äl i fredags så jag väntar bim 29/4! :)
Äl +4 idag.. Mina bröst är sjukt ömma och jag har molande värk i tjejmagen till och från.. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen på att de ska ha tagit sig denna månad.. Tänker testa med testa tidigt på måndag äl+10.. Håller på att bli tokig här hemma..
Jag håller på bli tokig.. Bim idag, ingen mens i sikte, så negativt test det bara kan va!! Varför kan mensen inte bara komma eller ett plus.. Hatar att vara där mitt emellan...
Och hur går det för dig? Har du fått något plus än?
Tråkigt med tant röd och negativa provsvar - håller med förgående talare : njut av en ordentlig semester med dryck och mat!
Åka utomlands i början av graviditet kan vara trixit (sov bort hela semestern nästan förra omgången, även om det var välkomnat).
Själv ska jag testa mig imorgon, då mensen är officellt försenat enligt mina lämgsta cyklar - vi får se vad som händer. Annars blir det vin ????
Hur går det lizkan? Testa något mer? :)
Fick glädjande besked här på morgonkvisten!
Dock ovanligt symptomfri denna vända. Lite molvärk och ömma bröst.
Hade betydligt fler symptom första vändan
Egentligen ska man väl inte testa förens mensen är sen, för att få ett så säkert svar som möjligt.. men då finns det ju även dom som är låghormonare och plussar kanske 7 dagar efter bim.
Men många brukar kunna se plus redan bim-3.
Men olika från person till person! :)