Inlägg från: davvetheking123 |Visa alla inlägg
  • davvetheking123

Visa intresse

Hej! Jag går i 9 an och jag skulle vilja lära känna en tjej i min klass och sen se vart det leder. Om vi kan bli mer än vänner eller inte. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vi pratar inte så ofta, bara ibland och det är knappt några ord. Så jag undrar hur jag ska börja. Om någon har erfarenhet om hur man ska göra så skulle jag uppskatta om ni berättade. Jag vill inte verka desperat bara. Jag vill liksom visa intresse.

• Svar på tråden Visa intresse
  • davvetheking123

Underbara tips, tack så mycket! Jag är bara rädd för att prata med henne, jag vill som sagt inte verka konstig. Vi pratar knappt med varandra sen bara går jag fram och tar kontakt med henne, vilket känns konstigt även om det är helt normalt egentligen. Har bara inte mod till att göra det.

• davvetheking123

Jadu, jag får se hur det blir. Idag så var jag på en samling(typ lekar för 7 an och uppåt. Det är typ en församling där man umgås, fikar osv. Och när vi hade lekar så var jag med då och hon satt på en stol så tog hon ögonkontakt med mig jämnt och log och jag kollade bort för det var så sjukt pinsamt men hon stirrade iallafall. Skulle det kunna vara ett tecken på nåt? Hon skrattade också ibland och sen kollade bort sen tilbaka.

• davvetheking123

Vi har gått i samma klass i typ ett år så vi har inte pratat alls typ. Men vi har börjat prata lite för typ 2 veckor sen... och då var det bara några ord om en presentation vi skulle göra och vi 2 var klara först så då fick vi typ redovisa för varandra. Hmm, min roll i klassen. Jag är typ klassens clown, jag och en till så att säga men jag är liksom roligast enligt folk. Så jag är populär eller hur man ska säga. Så jag kan få henne att skratta sålänge vi inte har kontakt liksom. Om hon kollar mig i ögon så blir jag typ stel. Så jag är inte den tystaste personen direkt :D

Svar på tråden Visa intresse