Annafiafisa skrev 2016-02-16 14:59:41 följande:
Saken är den att lägenheten är på mitt namn. Jag har bett honom söka egen lägenhet. Hitta någon annan o lämna migg. Har pratat med både mina o hans föräldrar. Har sagt klart o tydligt att jag inte orkar merrrrr !! Vill inte mer. Mina föräldrar är
på min sida. Men hans föräldrar säger till honom att inte lämna mig vad än jag säger. Han föräldra bor inte här och han brukar skicka pengar till dom och utan mig så blir det inga pengar då hans pengar måste gå till hans utgifter. Jag är absolut inte ekomnomisk beroende av honom. Jag tjärnar mer än honom. Han har en bajs familj, hans föräldrar styr mott liv genom honom. Hans pappa säger till honom vart hans pengar ska gå asså kan ni fatta ????
De började bestämma
över mina pengar ocksåå men jag satte stoppp !! Köpte min sons barnvagn för 5000 kr och vet ni vilket liv det blev ?? Köper nya kläder till
min son och han berättar till sin pappa, o hans pappa vågar inte säga nått till mig utan försöker prata in i hans huvud att inte låta mig göra det ! Men jag har sattit gränser och h9an har inte tillgång till mina pengar alls mer ! Innan hade vi gemensam ekonomi men när jag blev gravid började hans pappa att bestämma och då delade jag så han inte har tillgång till mina pengar, så vi delar på hyran elen internet osv. Ohhjj ångrar dagen då jag träffade honomm. Fyfan va ung o dum man varrrr. Han växt ifrån honom sååå mkt han är inte alllls min typ.
Man kan ju inte ha 2 lägenheter i sitt namn o han vägrar lämna. Jag ska fan i mig ta o skriva under skiiljmässo pappeerna själv. Jag visste inte att man kunde de, ska läsa igenom de noga o skicka in de.
Vet inte hur lätt det är att få en ny lägenhet i staden du bor, men du kan ju alltid sägs upp din så då måste han ju flytta och sen kanske bo hos dina föräldrar tills du får en ny.