• Anonym (K)

För hård och elak?

Jag tycker att din särbo är hård och oresonlig som försöker manipulera dig till något som är skadligt för dig. Han VET att du är skör och behöver mycket återhämtning och trots det tycker han att du ska bo tillsammans med ett barn som kräver mycket av de vuxna. Vad är det för ett sätt att visa kärlek och omtanke???

• Anonym (K)
    nymedlem skrev 2016-02-16 09:13:55 följande:
    Håller med. Hade jag fått ett sånt brev av min partner hade jag inte haft några problem alls att välja väg utifrån det. Hade tackat för brevet och för mig!
    Jag förstår verkligen inte det här. TS är sjuk och sjukdomen gör att hon inte orkar göra vissa saker. Skulle du verkligen göra slut med din partner för att hen blivit sjuk? De människor jag känner i verkliga livet ställer upp för sin partner vid sjukdom.
  • Anonym (K)
    Anonym (Gå till psyk) skrev 2016-02-16 10:21:07 följande:

Så som du uttrycker dig kan ja nästan 100% säga att du lider utav någon diagnos. Du berättar att OM du ska vara med pappan o barnet en helg klarar du inte av att jobba. Det låter sjukt? Du säger att du är skör?? Och att du inte orkar diska efter dig för att du är så trött. Är du trött hela tiden? Kolla upp det där. Det låter inte som om du är frisk..

Om du läser ts inlägg så ser du att hon har varit sjukskriven för utbrändhet och precis har börjat jobba igen. Så hon vet om att hon inte är frisk.
Svar på tråden För hård och elak?