Anonym (Förvirrad) skrev 2016-02-10 11:21:05 följande:
Alltså vad fint ni skriver.
Det stämmer verkligen allt och jag förstår, försökte inleda ett samtal igår som började via sms och sedan försökte jag ta vid där det slutade när han kom hem, men det kanske är lite känsligt eller helt fel tidpunkt att ta upp det, jag är så dålig på att välja tillfälle haha! Och jag kanske bör vara snällare emot mig själv och sluta slå på mig själv.
Jag har verkligen gjort en del tydliga inviter som han inte fattat och då fått ställa frågan.
Det är tur vi har "strokeystrokey" jag ger honom full njutning med mun och hand och han killar mig på ryggen som sagt. Men ja alltså kanske jag pressar mig själv i onödan, vad gäller sex så bryr han sig inte om att komma själv utan ger 100% för mig istället och säger att Vad gäller honom så tar vi det nästa gång eller avsugning senare vilket ju är riktigt snällt av honom men jag brukar oftast insistera på att han gör färdigt också alternativt att han får sin avsugning på en gång. Han är alldeles för snäll!! Jag tror jag ska be honom vara lite mera självisk nästa gång, det kan han må bra av tror jag.
Men ja jag känner att en gång i månaden är lite för lite för oss båda men som vi alla konstaterat så är det tröttigt på kvällen när man väl kan.
Jag ska se om inte jag kan försöka ta en ny approach vad gäller diskussionen om vårt samliv, det kanske hjälper.
För övrigt så är just "strokeystrokey" något som jag kan säga är ett hett tips, men det går väl att vara flexibel och byta ut killa på ryggen/avsugning mot något annat beroende på vad man gillar. Det är väldigt mysigt iaf om man tittar på film på kvällen och så.
Säg som det är, typ att du vill ha sex oftare men att du är osäker på det funkar. Typ att din kropp inte reagerar lika "bra", som du vill, men att du vill försöka. Att vara väldigt öppen och visa sårbarhet är ofta ett bra sätt att "hamna rätt".Om du säger tex att du blir besviken på dig själv när lusten inte är tillräcklig är det lättare för honom att slappna av och känna att du vill. Kanske hans känslorna för dig sätts i brand om du blottar ditt inre.
Säg som det är, att du tycker om att han tar sexuella Initiativ, men att du inte är säker på att det kommer att funka gör dig.
Prata också om att du tycker att det är tråkigt att vardag och trötthet för ofta tar över. Det kan vara skönt för honom att höra att du känner så.
Jag vet inte om ni provat sexleksaker. Om inte kan jag rekommendera Magic wand, som ger mycket kraftfulla vibrationer.
Använd glidmedel om ni inte redan gör det. Bara känslan att bli våt kan liksom göra att man lättare kommer igång. Dock ska inte glidmedel ersätta kåthet.
Det är jättebra att ni hittat ett alternativ med ryggen. Jag tror att all fysisk njutning man ger varandra stärker banden och gör det lättare att prova annat. Det behöver inte vara på något speciellt sätt. Bara ni trivs och njuter. Det finns inget rät eller fel.
Jag njuter väldigt mycket av att min älskade borstar mitt hår. När han ger mig så fin njutning, vill jag gärna ge tillbaka med något, tex ryggmassage. Det är inte att jag betalar tillbaka. Det är bara naturligt att vilja ge, när man får så mycket.
Jag tycker att det låter hoppfullt för er
Lycka till
Kram
/Celine