Ingen lust
Jag har så många frågor som surrar i mitt huvud.
Jag och min man har varit tsm i snart 6 år, vi älskar varandra oändligt och har pga det vi gått igenom tillsammans ett väldigt starkt band. Vi har en tvååring som har börjat vakna titt som tätt och bara att ha en tvååring blir man trött av.
Vårt sex är fantastiskt och alltid fantastiskt så egentligen är det tillsynes inget fel.
Men i flera år så har jag knappt lust, lyckas man ta sig dit så funkar allt men det är att ta sig dit som är svårt.
Jag förstår att jag som är deprimerad och mår väldigt dåligt kan ha minskad sexlust och eftersom jag är gravid och det är bara klumpigt och jobbigt och en del favoritställningar är bara att glömma nu.
Men det som är så konstigt är om jag tar ett bad t.ex eller om jag är ensam hemma då kan jag bli jätte låt och måste leka med mig själv. Det är det heller inget fel med men jag får så dåligt samvete, för i min värld betyder det att jag har mer lust med min man ur huset och då blir jag faktiskt ledsen på mig själv.
Vi har dock ett lite mysigt sätt att tillfredsställa oss på, jag "leker" med honom medan han killar mig på ryggen, winwin, men det borde inte få ersätta sex oavsett hur bra han tycker jag är på att suga och runka.
Och så var det ju det här med initiativ till sex, det tar han sällan nu för tiden eftersom jag så ofta sagt nej och det banar också väg för dåligt samvete.
Om vi ska ha sex så vill det till att jag frågar om han är på och sedan går vi in till sängen och han klär av sig och jag klär av mig, skittråkigt!
Hur fan tar man sig ur det?
Jag skulle viljan ha lite mera spänning och jag vill att även han tar lite initiativ men han gör ogärba det eftersom precis som jag redan skrivit så säger jag nej så ofta att han ruttnat på den fronten.
Han är världens bästa och gör så mycket för mig och jag önskar att jag hade mera lust. Jag vill inte ha sex med någon annan än honom i resten av mitt liv och han säger samma sak men då måste vi få det här att fungera.
Jag har försökt förklara nu iaf, om någon förstår det här kom gärna med råd!