Ivf Sahlgrenska 2016
Håller tummarna för dig!
OK jag har 150 under hela spruttiden. Allt såg bra ut på blodprov, så nu hoppas jag att allt ser bra ut på ultraljud på fredag
Håller tummarna för dig!
OK jag har 150 under hela spruttiden. Allt såg bra ut på blodprov, så nu hoppas jag att allt ser bra ut på ultraljud på fredag
Grattis, vad skönt! Då får du säkert ett försök i august:)
Hej Alla!I dag fick vi en ny tid på Sahlgrenska den 24/5 :
???????? efter att vi tyvärr fick avboka den tidigare,ska bli så spännande o se vad dom säger när vi är där o hur vi kommer gå vidare är så glad ????????????
Har haft lite oflyt i starten, men nu hoppas jag på tredje gången gillt och påbörjar första försöket igen om drygt en vecka. Prel äggplock vecka 25:)
Tack nu längtar jag i hjäl mig tills det är dags för läkarbesöket ????Hur långt har ni kommit?
Tack:)
Nä fy va orättvist!! :( Så typiskt!
Hoppas på nästa nu då!
Kram på dig
Åh nej, vad typiskt! Håller tummarna för att det löser sig med en tid innan sommaruppehåll:)
Blir så trött på Sahlgrenska vi fick en tid den 24/5 och vi blev jätte glada och tog ledigt från våra jobb både jag o sambon och fick så klart i går brev i från Sahlgrenska då dom ändrade tiden till den 30/5 men då fick jag inte ledigt i från jobbet så klart så nu måste vi vänta på en ny tid o det kan juh ta någon vecka suck ????
Vad roligt för er som har spännande dagar framför er, lycka till:)
Nu stampar jag otåligt och väntar på att det ska gå en vecka, så jag äntligen får starta igen!
Igår var jag och min kompis hos en spådam, som har väldigt gott rykte om sig, lite spännande. När jag kom in så tittade hon på mig och log, så sa hon: "åh, snart kommer det bebis!". Kan tillägga att jag aldrig träffat damen innan och hon vet absolut inget om mig. Kanske inte har de högsta förhoppningarna, men det var ju iallafall roligt att höra:)
Kram på er!
Ja, helt utan att jag sagt något, jag är ju ändå 34 så kunde ju typ haft 2 barn redan. Lite hoppfull blir man allt:)
Enligt henne ska jag få 2 barn, först en flicka och sedan en pojke- en född i juni och en i mars:) Bara vänta och se nu då;)
What sa hon så bara sådär :) faan vad härligt. Min kamrat var hos en spådam oxå o frågade om mig. Spådamen svarade att Jsg kommer att få två barn. Det första genom ivf och nr två på egen hand :) så låter lovande.... Kan det inte bara bli augusti snart så det händer något :)
Hej alla!
Nu är jag äntligen med på tåget igen och sprayar för fullt, hoppas på ett guldägg runt midsommar:)
Ivf februari - grattis till insättningen, hoppas det går hela vägen:)
provi 87 - hur går allt för dig?
Kramar
Tack:)
Hur långt är du i processen?
Hej o välkommen åter på tåget =)
Nu måtte de gå vägen ända fram denna gång!
Kram
Så spännande! Lycka till!
Skriv och berätta hur det gick:)
Inne på vecka fyra med spray, ska ta spruta nr 13 ikväll. Var på VUL idag och det blir äggplock på fredag! :)