• VeronikaMary

Ivf Sahlgrenska 2016

Jag ska kolla upp detta för något måste jag göra angående min vikt.Jag kommer på mig själv att stå o dag drömma på dagarna hur det skulle vara att få ett barn men man vågar

inte riktigt hoppas än,men enligt doktorn så hade vi stor chans får väl se hur det blir.

Ska bli spännande o följas åt o se hur det går för oss bägge ????

• VeronikaMary

Kommer i från en lite stad utanför Göteborg i från början men flyttade till Göteborg när jag

träffade min sambo o har bott här i sex år nu ungefär.är du i från Göteborg?

• VeronikaMary

Aha oki ????I dag ska jag börja med Letrozol får se hur det går,hade blivit jätte glad

om det hade funkat bra,men tyvärr kan man juh aldrig veta med den här sjukdomen,får juh varken mens eller ägglossning utan att äta tabletter ????

• VeronikaMary

Fullt upp här i dag så har inte fått någon lugn o ro fören nu så jag kan svara dig.

Ja det enda man kan göra är att hoppas på att det kommer funka antar jag.

Hoppas nu att tiden går fort för dig så det e dags för ivf,håller alla tummar o tår

för att det kommer o gå bra för dig ??

• VeronikaMary

Fy vad det är jobbigt o gå igenom en sån här sak,

flera av dom jag känner har skaffat barn o det känns jobbigt

varenda gång,typ,men vi ska klara av det här o vi kommer o bli gravida

i dag tror jag på det.

• VeronikaMary

Usch vad jobbigt att ni ska behöva vänta så länge för att få komma i gång med ivf ????Hoppas att det går fortare.

Vi och pratade med en läkare i november och då sa läkaren att det skulle ta ett halvår så någon gång i maj förhoppningsvis.

• VeronikaMary

I dag fick jag o sambon äntligen en tid för att prata med läkare inför ivf,jag är så glad just nu,den här dagen har jag längtat efter så länge,det är både glädje o lite nervöst inför läkare besöket men så glad o lycklig ????????????????

• VeronikaMary

Ja det gör vi,känna lite overkligt på något sätt vi har juh väntat länge på det här och bu är det snart dags,är både spänd och lite nervös inför ivf.

• VeronikaMary

Jag ringde i dag för att avboka tiden o få en ny tid men vi har visst på kortvarsel kön,så det gick inte o boka om men vi står först i kön så att så fort ett par avbokar så hör dom av sig förhoppningsvis så är det snart,mitt jobb strullade tyvärr till det för oss ????

Ja du den här resan är väldigt tuff,det här tiden som vi har väntat känns som en evighet,

Hur långt har du kommit med utredningen?

Tack Tack hoppas att det går bra med ivf vi får väl se hur det går

• VeronikaMary

Förlåt för sent svar,har inte varit inne här på några dagar.

Men usch vilken jobbig resa ni har varit igenom????Håller alla tummar o tår att ni kommer lyckas dem här gången och att ni får erat kärleks barn efter allt ni har varit med om.

Har ni fortfarande barnet kvar boende hos er?

rebeqqa skrev 2016-04-28 12:42:03 följande:

Tack för din berättelse. Den grep tag om mig <3

Svar på tråden Ivf Sahlgrenska 2016