• Pkb

vem har rätt

Hon ska inte slå dig.

Du ska inte dra henne i håret.

Du ska inte ta saker utan att fråga.

Du skulle gett henne lösenordet till wifin.

Om du inte får några pengar alls så ska hon stå för SL kort om inte din skola gör det.

Hon ska inte säga att du har en psykiskstörning.

• Pkb
    deepwebexplorer skrev 2016-02-02 23:27:23 följande:

1 Visst!

2 Hon hoppade på mig medan jag pratade i telefon vilket jag tycker är jäkligt fegt. Jag hamnade under och fick grep om hennes hår och höll henne nere. Av nån outgrundlig anledning höll hon kvar i min väska i ca 30 min!?

3 Sant men det känns som att hon nånstans är skyldig mig iallafall pengar till mat då hon får 1614 kr i barnbidrag (vi är 4 barn).

4 Det var ju inte så att hon bad om det. Hon fattade aldrig att det var jag fören jag sa det själv.

5 Ja det var ju hennes idé att jag skulle åka. Hade du gått i min skola hade du inte ens försökt be om SL kort.

6 Hon säger att skolkuratorn sagt det och att hon hade papper på det men att hon kastade dem. Polisen sa sen att skolkuratorn inte har rätt att säga så.

Det är ju snarare hon som har en störning. Men du får väl mat hemma och i skolan?
  • Pkb
    danhan skrev 2016-02-02 23:47:52 följande:

Det var det väl verkligen inte? Både polisen och socialen bör kopplas in här.

danhan skrev 2016-02-02 23:47:52 följande:

Det var det väl verkligen inte? Både polisen och socialen bör kopplas in här.

Förstod inte riktigt om det var mamman eller systern som ringde polisen eller båfs, tyckte det var onödigt om det var mamman då hon själv verkar ha problem.
  • Pkb
    deepwebexplorer skrev 2016-02-03 00:21:00 följande:

Min syster ringde på min mammas order.

Ok
Svar på tråden vem har rätt