• Silmation

Hemlig IVF -Grupp på Facebook

Hejsan! 
    Jag har startat en "Hemlig" ivf grupp på facebook där man kan lära känna vänner som går/Har gått igenom samma/liknande sak som man själv går igenom via IVF.
    Vem vet kanske hittar man en vän för livet?
    Dela tankar, glädje, sorg..
    Kanske förhoppningsvis kunna ordna mammaträffar någon gång i framtiden ?
    Alla som går igenom ivf är givetvis välkomna! ?
    Skriv namn eller emailadress här så lägger jag till er i gruppen.
    Ditt namn kommer att synas i gruppen för medlemmar i gruppen , en det går ej att se för utomstående utanför gruppen att du är medlem i gruppen eller inlägg som postas.
    Hoppas ni vill vara med!:)
    Pma mig eller skriv här i inlägget:)
    Mvh Silmation

• Svar på tråden Hemlig IVF -Grupp på Facebook
  • Venne

Hej! Jag har en undran och accepterar om ni säger nej. Det är så att vi har försökt i 3,5 år, fått två mf. Vi har erbjudits ivf eller makeinsemination, men jag har inte vågat tacka ja än. Är rädd och vet inte om jag klarar det. Får jag vara med, för att läsa hur det fungerar för er? För att förbereda mig inför det. Mvh

• Nina05

Jag vill gärna vara med, men det går inte att skicka meddelande till dig här på familjeliv. Kan du skicka ett till mig? Vill gärna vara med på fecebook gruppen men vill inte skriva mitt namn här... 

• Silmation
    Nina05 skrev 2016-02-08 09:39:02 följande:

Jag vill gärna vara med, men det går inte att skicka meddelande till dig här på familjeliv. Kan du skicka ett till mig? Vill gärna vara med på fecebook gruppen men vill inte skriva mitt namn här... 

Hejsan Nina05!
    Jag har gått in på din sida här på familjeliv , men då din presentation är privat så går det inte att skicka meddelanden till dig på denna sida heller :/
  • Anonym (A)

Vilket bra initiativ. Lägg gärna till mig. Anna Yildirim

• Silmation
    Anonym (A) skrev 2016-02-08 20:08:07 följande:

Vilket bra initiativ. Lägg gärna till mig. Anna Yildirim

Du är tillagd Anna:)
  • Nina05
    Silmation skrev 2016-02-08 12:59:19 följande:
    Hejsan Nina05!
    Jag har gått in på din sida här på familjeliv , men då din presentation är privat så går det inte att skicka meddelanden till dig på denna sida heller :/
    Nu har jag ändrat så att den är helt offentlig, så nu borde det gå :)
  • Silmation
    Nina05 skrev 2016-02-08 22:46:33 följande:
    Nu har jag ändrat så att den är helt offentlig, så nu borde det gå :)
    Meddelande skickat,Nina :)
Svar på tråden Hemlig IVF -Grupp på Facebook