• Silmation

Hemlig IVF -Grupp på Facebook

Hejsan! 
    Jag har startat en "Hemlig" ivf grupp på facebook där man kan lära känna vänner som går/Har gått igenom samma/liknande sak som man själv går igenom via IVF.
    Vem vet kanske hittar man en vän för livet?
    Dela tankar, glädje, sorg..
    Kanske förhoppningsvis kunna ordna mammaträffar någon gång i framtiden ?
    Alla som går igenom ivf är givetvis välkomna! ?
    Skriv namn eller emailadress här så lägger jag till er i gruppen.
    Ditt namn kommer att synas i gruppen för medlemmar i gruppen , en det går ej att se för utomstående utanför gruppen att du är medlem i gruppen eller inlägg som postas.
    Hoppas ni vill vara med!:)
    Pma mig eller skriv här i inlägget:)
    Mvh Silmation

• Svar på tråden Hemlig IVF -Grupp på Facebook
  • Silmation
    Smulanskorpan skrev 2016-03-07 14:31:23 följande:

Jag vill jättegärna gå med i gruppen på fb. Ska inom kort påbörja IVF och vill gärna komma i kontakt med andra som går igenom samma sak.

Meddelande om förfrågan skickad till dig  Smulanskorpan :)
  • Silmation

Nästan 30 medlemmar i vår lilla grupp! så roligt och vilka fina människor! <3

• rebeqqa

Detta låter precis som något jag behöver. Jag kunde dock inte skriva något privat meddelande till dig. Hur gör jag?

• Eliotta

Jag vill också gärna vara med. Påbörjar syskonförsök med menupur om 3 veckor. Har en ICSI-tjej på 15 månader sedan innan :)

• Silmation
    rebeqqa skrev 2016-03-15 21:01:07 följande:

Detta låter precis som något jag behöver. Jag kunde dock inte skriva något privat meddelande till dig. Hur gör jag?

Hejsan Rebegga , vad kul att du vill vara med i vår lilla grupp :) Alla som är inloggade medlemmar ska kunna skicka meddelanden till mig. Då du har en privat sida kan jag ej skicka meddelanden till dig, prova igen så hoppas vi på att det går. <3 mvh Silmation
  • Silmation
    Eliotta skrev 2016-03-16 13:56:48 följande:

Jag vill också gärna vara med. Påbörjar syskonförsök med menupur om 3 veckor. Har en ICSI-tjej på 15 månader sedan innan :)

Meddelande om förfrågan skickad till dig Eliotta :) mvh Silmation 
  • rebeqqa
    Silmation skrev 2016-03-16 19:04:56 följande:

Hejsan Rebegga , vad kul att du vill vara med i vår lilla grupp :) Alla som är inloggade medlemmar ska kunna skicka meddelanden till mig. Då du har en privat sida kan jag ej skicka meddelanden till dig, prova igen så hoppas vi på att det går. <3 mvh Silmation

Jag har försökt skriva till dig men det går inte. Jag har ändrat lite inne på mina inställningar går det nu tro?
  • Silmation
    rebeqqa skrev 2016-03-16 19:34:11 följande:
    Jag har försökt skriva till dig men det går inte. Jag har ändrat lite inne på mina inställningar går det nu tro?
    Meddelande om förfrågan skickad till dig rebegga :) mvh Silmation 
  • Silmation
    rebeqqa skrev 2016-03-16 19:34Du är till:11 följande:
    Du är tillagd rebegga:) / Silmation
Svar på tråden Hemlig IVF -Grupp på Facebook