• fideli fidelej

IVF Juni 2016

Hoppar in i tråden hos er andra ruvade. Själv ruvar jag på två stycken ägg och hoppas att minst ett av dessa är ett riktigt guldägg. Glad
    Är på ruvardag 6 och tiden fullständigt kryper fram. Å ena sidan längtar jag till testdag och å andra sidan ser jag fram emot denna dag med skräck. 

• fideli fidelej

Vad tråkigt Mallangbg och mini72. När man är inne i denna ivf-cirkus pendlar man hela tiden mellan hopp och förtvivlan. Stor kram till er båda.

Själv ruvar jag fortfarande. Har dock de senaste dagarna känt en ganska kraftig mensvärk som om mensen vore på väg. Hoppas innerligt att så inte är fallet. 3 dagar kvar....sedan är det testdag. Håller tummarna så hårt jag bara kan att det denna gång är min tur. 

• fideli fidelej

Tyvärr verkar det inte som om det var min tur denna gång heller. Fick ngn form av brun flytning igår. Bara lite, men har aldrig tidigare fått det. Tog därför ett test idag som visade negativt. Har under dagen inte haft fler bruna flytningar och inte heller någon mens. Vad tror ni? Kan det vara som så att jag varit gravid och nu har ett missfall på gång?

Svar på tråden IVF Juni 2016