SmalaSara skrev 2016-02-13 17:36:14 följande:
Hmmm ja, jag tror faktiskt inte att webbröstarna återspeglar Aftonbladets ledarsida. Väldigt många läser Aftonbladet utan att vara det minsta vänster. Det är omöjligt att veta vilka som röstar där och därför blir undersökningen ganska ointressant. Tycker jag då. Men det kan man ju ha olika uppfattning om.
Sen är ju resten av tidningen opolitisk också. Det är rätt längesen sossarna sålde allt utom ledarsidan till schibstedt.
SmalaSara skrev 2016-02-13 17:36:14 följande:
Hmmm ja, jag tror faktiskt inte att webbröstarna återspeglar Aftonbladets ledarsida. Väldigt många läser Aftonbladet utan att vara det minsta vänster. Det är omöjligt att veta vilka som röstar där och därför blir undersökningen ganska ointressant. Tycker jag då. Men det kan man ju ha olika uppfattning om.
Sen är ju resten av tidningen opolitisk också. Det är rätt längesen sossarna sålde allt utom ledarsidan till schibstedt.
Håller med om att det inte är en sanning att det måste vara just 95 %, om det skulle vara 85 % eller 99,9 % spelar ju heller inte så stor roll, Jag ville bara belysa att folket är enigt i sin åsikt.
Läser man här på Familjeliv så finns det ett par skribenter som skriver hundratals inlägg som försöker få fram åsikten att det finns inte problem med migrationen och som försöker få det till att folket vill ha öppna gränser. Detta menar jag att artikeln i Aftonbladet och kommentarer på Dagens industri motbevisar med tydlighet. Stäng gränsen, skärp straffen och skydda befolkningen....så tycker folket !