Gravida från Tempar/Fertility Friend
Det är också min skräck - vill hellre veta isåfall än att gå runt i flera veckor med ett dött foster....
Sista timmen känns det också som brösten slutat ömma lite och blivit mindre svullna (ser nästan ut om de hänger pga de har "tappat luften") och jag kallsvettas. Duschade och kon ut ur duschen och började svettas med en gång.
Vet inte om detta är stress nu eller om det är verkligt, men ingen bra känsla iaf.
En sak bara - i torsdags samlade jag urinen i en kopp och doppade testen ( i 20 sekunder som det står i instruktionerna), denna gången kissade jag på Stickan (i 5 sekunder som det också står i instruktionerna). Någon som vet om det har betydelse??? Urinen var också nästan helt genomskinlig nu när jag kissade så måste ju varit utspädd men sist jag testade hade jag inte heller hållt mig länge och känns som att om man har 6000+ på hcg som jag borde ha nu utifrån 3+ testen i torsdag så borde det bli 3+ oavsett hur utspätt kisset var?
Om det finns en Gud snälla gode Gud låt detta va ett falsklarm. Jag orkar inte en gång till nu. Efter att ha försökt så länge och sen få MF två gånger på två månader då tror jag att jag ger upp.
Förlåt alla om jag förstör tråden nu med massa negativitet vet att vi inte ska ha massa MF-snack här. Om detta löser sig så svär jag på att aldrig mer göra test eller noja över symptom....