Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Symetrical skrev 2016-02-27 05:06:39 följande:

Här kommer ett par jämförelsebilder från ryggliggande direkt på morgonen i v 12+1 vs. 14+0. Ganska stor skillnad ändå! Livmodern är verkligen stenhård när urinblåsan är full och trycker upp den. <3

Åh längtar tills ja har en sån fin mage
  • eagle87

Min svärmor har tackat ja till att komma hit nästa söndag, min svägerska har ej bekräftat.. Undrar verkl hur hon kommer reagera på min graviditet

• eagle87
    Norrlänning86 skrev 2016-02-27 07:50:18 följande:

Nej du behöver nog inte oroa dig :) har också så. Min temp igår sjönk också en del men vaknade då runt 3 på morgonen och hade varit vaken en stund innan jag kom på att jag skulle mäta. Sen när jag vaknade 3,5 timme senare så var tempen 0.3 högre men tog ändå först mätningen i och med att jag inte sovit 4 timmar.

Så du tempar fortf? Vilken vecka är du i? Kan du inte posta din kurva?
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-27 21:11:57 följande:

Symterical - Så mysigt med magen <3 Hur mår du nu? Mindre illamående?

Ser ut som jag redan fått lite mage också men tror det är pga gravid-förstoppning snarare än bebben faktiskt haha.

Har du börjat må illa än? Ja mår illa idag O lite halsbränna
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-02-28 09:09:07 följande:

Vi berättade för min sambos föräldrar igår, även fast det är tidigt. Helvete vilken lycka!! Hans pappa blev helt lyrisk och började prata om allt han skulle köpa och göra med ungen! Skämtade och bar min tallrik och höll på. :) fantastiskt skönt!

Åh Gud va mysigt :) visste de om att ni försökte?
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-02-28 09:14:26 följande:
    Haha va fasiken!! Tryck inte ner mina förhoppningar om att få slippa illamåendet. ;) Näe men jag tror allt är okej med oss iallafall. Symptom kommer säkert att komma och gå, vissa starka andra lite svaga. Och som du säger, vi har ju inte kommit såå långt in i graviditeten än! :) men jag har lite svårt att greppa att jag ens är gravid när man mår såpass "bra".
    Jag är ganska symptom fri på morgonen sen smyger sig brösten O illamåendet på under dagen...
  • eagle87

Vet inte va ja ska säga för ja har ingen erfarenhet men hoppas bara de ngt fel på tester... Du har ju inga kramper blödning liknande, de enda du kan göra är O ta 2 hcg prov, ja hoppas så hårt av hela mitt hjärta att allt är fel O allt är bra med bebisen.....

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-28 11:19:14 följande:

Syns till och med med blotta ögat att teststrecket är svagare när jag öppnade testen

Har googlat O tydligen kan de bli så me digitala test utan att ngt är fel...
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-28 11:53:48 följande:

Ja jag googlade och hittade samma, många som haft 3+ som plötsligt blivit 2-3 och tillbaka igen. Verkar vs opålitliga de där testerna, borde aldrig tagit den sista. Var inte så längesen jag kissade heller och har druckit ganska mkt idag så kommer avskrivs detta som fel men tempa imorgon. Om tempen är hög så är det inget mer att fundera på annars ska jag gå och be om att få undersöka om hcg faller hos läkare med 2 tester

Blev så rädd av ditt inlägg så har skickat min man till affären för att köpa ett nytt digitalt test...

Ja tror verkl allt är ok om du druckit så mkt etc.... Längtar till ditt sen mitt ul så kan vi vara lugna, fastän min största skräck är MA...
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend