Gravida från Tempar/Fertility Friend
Här kommer ett par jämförelsebilder från ryggliggande direkt på morgonen i v 12+1 vs. 14+0. Ganska stor skillnad ändå! Livmodern är verkligen stenhård när urinblåsan är full och trycker upp den. <3
Här kommer ett par jämförelsebilder från ryggliggande direkt på morgonen i v 12+1 vs. 14+0. Ganska stor skillnad ändå! Livmodern är verkligen stenhård när urinblåsan är full och trycker upp den. <3
Ok tack för allt pepp... Nu blir vi positiva igen hehe :)
Min svärmor har tackat ja till att komma hit nästa söndag, min svägerska har ej bekräftat.. Undrar verkl hur hon kommer reagera på min graviditet
Nej du behöver nog inte oroa dig :) har också så. Min temp igår sjönk också en del men vaknade då runt 3 på morgonen och hade varit vaken en stund innan jag kom på att jag skulle mäta. Sen när jag vaknade 3,5 timme senare så var tempen 0.3 högre men tog ändå först mätningen i och med att jag inte sovit 4 timmar.
Symterical - Så mysigt med magen <3 Hur mår du nu? Mindre illamående?
Ser ut som jag redan fått lite mage också men tror det är pga gravid-förstoppning snarare än bebben faktiskt haha.
Vi berättade för min sambos föräldrar igår, även fast det är tidigt. Helvete vilken lycka!! Hans pappa blev helt lyrisk och började prata om allt han skulle köpa och göra med ungen! Skämtade och bar min tallrik och höll på. :) fantastiskt skönt!
Vet inte va ja ska säga för ja har ingen erfarenhet men hoppas bara de ngt fel på tester... Du har ju inga kramper blödning liknande, de enda du kan göra är O ta 2 hcg prov, ja hoppas så hårt av hela mitt hjärta att allt är fel O allt är bra med bebisen.....
Syns till och med med blotta ögat att teststrecket är svagare när jag öppnade testen
Ja jag googlade och hittade samma, många som haft 3+ som plötsligt blivit 2-3 och tillbaka igen. Verkar vs opålitliga de där testerna, borde aldrig tagit den sista. Var inte så längesen jag kissade heller och har druckit ganska mkt idag så kommer avskrivs detta som fel men tempa imorgon. Om tempen är hög så är det inget mer att fundera på annars ska jag gå och be om att få undersöka om hcg faller hos läkare med 2 tester