Gravida från Tempar/Fertility Friend
Fre 12:e, äl+9.
Hjärtat börjar slå 21-22 dagar efter befruktning - det verkar stämma för det är enda jag har hittat. Det är igår eller imorgon för mig. Men på nätet läser jag olika uppgifter när man kan se det - verkar bero på maskin etc men får väl lita på min bm att de då har en bra maskin eftersom hon menar att 6+1 inte är för tidigt.
Jag har bara kollat i appen där står det 5+4 (stämmer med sista mensen) men när jag räknar från äl är det ju 3+1 (22 dagar) idag. Beror ju lite på lutealfas
Ja sa fel är på äl 20 idag O du är på äl 22.. Vilken veckodag testade du pos? Ja minns att du åkte nånstans me din man... Ja testade på en tisdag... Ja minns typ att ja fick skitmkt hopp när du testat... O de va de som fick mig O våga på bim-3.. Ja vet inte om du kände såhär men ja kände typ total glädje O lycka denna gång fast förra ggn kändes de som om ngt ej va rätt..
Åh 1 mars.. Shit det är ju på tisdag!!!!! Gud va coolt... Exact vilken Dag börjar hjärtat slå? Vilken dag på veckan går du i en ny vecka? Känner mig jätte förvirrad för på tisdag är jag v 5+4 hur kan du då vara 6+2? Råknar du från mf eller äl? Ja råknar från äl då ägget släppte dag 24-25 för Mig