Ja jag frågade min man vad han tyckte, han brukar va ganska ekonomisk och han sa bara "självklart ska vi göra tidigt ul om det gör dig lugn, jag betalar gärna 3000 för en lugn tjej". Åhh ibland vet han precis vad jag vill höra, kanske är hormonerna men känner mig så kär just nu <3
Symetrical skrev 2016-02-16 08:52:41 följande:
Jag vart ju som bekant sjuk i samma veva som jag plussade nu. höll i sig i över en vecka, så absolut långdraget. Illamåendet och tröttheten satte in ungefär samtidigt för mig. Åkt på nåt nytt skit nu med halsont och huvudvärk. Lätt hänt eftersom man har sämre immunförsvar som gravid, samt att det går så mycket infektioner just nu.Vi gjorde som sagt kub med sonen också, då det erbjöds. Annars hade vi nog inte gjort det. På den tiden visste jag inte att det fanns något som hette "missed abortion", så i min värld mådde bebis bra om man inte blödde.
Numera vet jag alldeles för många (däribland jag själv senast) som drabbats av just MA, så skulle aldrig kunna vänta längre än till v 10 med att göra tidigt ul. Detta grundas dock i min egna oro, som jag inte tror är sunt att ha när man är gravid (inte annars heller för den delen!)
Bara ni som kan känna vad som är bäst för er, raring.