Usch det är trist att skiten kommer tillbaka efter att man mått så bra ett par månader.
Jag har inte sådär gnolande illamående som jag hade i början då jag var illamående hela tiden - men har kaskadspytt 3 gånger sista veckan av att jag va för mätt och inte tog det lugnt nog typ. Bättre att spy och sen må ok än som innan ollamående hela tiden, men inte helt optimalt ;) halsbrännan har jag också från helvetet, Nuvalocol hjälpte mig medan andra mediciner inte hjälpt - antar att man reagerar olika på olika aktiva ämnen. Men tror det är helt vanligt att det börjar bli lite trångt i magen och därmed kommer illamående och halsbränna. Går in i vecka 30 imorgon, du då?
sagoskog skrev 2016-08-08 10:48:45 följande:
Alltså, jag har mått så dåligt ett tag nu. Illamående hela tiden. Blir värre när jag är hungrig, när jag äter eller typ.. andas? Blir inte klok på om jag är sjuk eller gravid? Har dock inte kräkts och nr2 har varit av blandad karaktär (ursäkta för den). Det varierar bara mellan bättre och sämre, och inte som ett vanligt "sjukdomsförlopp". Därav antar jag att det är graviditeten.? Men jag vet inte. Igår hade jag dessutom hemsk halsbränna hela natten.