Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ja jag har beställt 2 digitala. Men imorn känns lite onödigt, borde inte skett nån större förändring oavsett?
Tack gör det, jag har fått mitt skit redan!!
<3
Ja jag har beställt 2 digitala. Men imorn känns lite onödigt, borde inte skett nån större förändring oavsett?
Tack gör det, jag har fått mitt skit redan!!
<3
Trevligt när man köper sig en ekologisk korv i helgen och nu läser att den dras tillbaka pga listeria....
Japp..men förra grav (Gud vad jag tjatar om den, men jämför allt med den) var mina digital hela tiden 1 v efter, trodde nåt va galet pga det och blev sjukt orolig. Men så va de som de skulle =\ men klart kan ju testa denna gång, o inte bli orolig om den i te slår om "i tid"
Har beställt från apotea så kommer nog kl 12 imorn, får spara morgonturen..
Jag som hade lovat mig och min man att INTE jaga graviditetsveckor med digitala denna gång!! Blä.
Ja precis! Kanske onödigt att testa redan imorn?
Hur går det för sagoskog?? :O
Jag vågar mig över till denna tråd efter mitt första plus ever igår.
ÄL+15
ÄL+16
Kan någon av er förklara för min förvirrade hjärna, i vilken vecka är jag med "gravid 2-3" på digital?
Ja ha, då va man igång igen ändå då.
Äl testet är bara för jag ville se om de stämmer att de blir positivt av hcg, och ja det gjorde det. Tycker att testlagret Stickan är stark å fin så vågar nog ta ett till cb digital idag å se vad det säger...
Lite brunt idag med, men har bestämt mig för att det är normalt i mitt fall eftersom jag hade så sist också..
Alltså detta med att rumpan försvinner helt efter en fl är ingen myt! Andra gången det händer för mig nu. Magen må ha återhämtat sig fort, men det har INTE bakdelen gjort! Den är liksom helt platt och ändå så pass sladdrig att jag lyckas få fyra stycken skinkor, trots mjuka och löst sittande trosor! XD
Backträning nästa! ;'D
Äre sant? Det får hon gärna göra! Då blir det på min födelsedag! xD Det är en jävligt bra dag att fylla år på! ;)
Hahaha!! Neeeeej! Äre sant?! Då blir det till en massa jäklans Rumpträning efter förlossningen för min del! xD
Det kanske finns en Gud ändå <3