Gravida från Tempar/Fertility Friend
Hur kopplar ni bort rädslan för missfall? Om ni ens har oro. :P Såhär tidigt har jag inte så tydliga symptom liksom, från och till en konstig känsla i magen, trög i magen och något tröttare än vanligt.. Men inget markant som jag hade tänkt på om jag inte fått ett plus och planerade barn. Haha. Har pratat en del med mamma nu, vilket är skönt att ha någon att ventilera med. Men jag får inte bort oron för missfall plus overklighetskänslan när man inte har symptom vilket inte ens många har såhär tidigt ens. Haha.
Man kan ju inte gå med den oron i 12v, har ni tips? :)
Jag har nog stor hjälp av att jag inte varit med om den typen av mf heller (den enda gången jag fått mf så visste jag inte att jag var gravid). Förstår att man har mycket svårare att behålla lugnet med en sån erfarenhet i bagaget.
Däremot förstår jag inte hur man vågar fortsätta testa med gravtest eller tempa? Det hade jag aldrig vågat! Jag skulle bli jätte uppstressad. Nu vågar jag absolut inte testa då gravtest kan bli mycket svaga, eller negativa vid väldigt höga halter av hcg. Men känner man sig tryggare av det så är ju alla sätt bra såklart :)