Gravida från Tempar/Fertility Friend
Lycka till idag happy life
Lycka till idag happy life
Uschhhhh vad jobbigt det är när man har en dålig känsla, försök tänka att det är större chans att de går bra
Min kompis som jag har följts åt med hela graviditeten som jag träffade igår kväll födde sin son tidigt imorse... Hon hade bf 19okt... Allt känns helt plötsligt verkligt. Är rädd och förväntansfull
Har haft mitt största bråk med mannen nånsin typ. Vill inte se honom. Så frustrerande att allt har gått så bra och harmoniskt hela graviditeten och så nu på slutet när vi verkligen borde va ett team så skorrar det. Känner att jag klarar mig bättre själv för han är bara inne i sig själv och sina egna tankar hela tiden, innesluten liksom. Nog för att han är disträ i vanliga fall också men nu är det värre än vanligt och jag behöver mer uppmärksamhet och närvaro. Ska han va i sin egen bubbla på förlossningen och när bebisen kommit också?
Dumma karlar!!!
Nu ni tjejer, får ni hålla tummarna!!! :) <3
Så svårt O veta vad man ska förvänta sig alla är givetvis olika men symetrical milian låter som en dröm bebis och du verkar må så bra, verkar som om du får sömn och allt är bra... vill så gärna oxå ha så...
Min kompis som fick barn förra veckan mår skit, hon har knappt sovit sen förra tisdagen.. sovit 20 timmar på en vecka, vill typ dö, hon ammar inte, har baby blues hennes bebis vaknar varje 1-2 timmar O vill ha flaska etc... de vad typ de ja hade förväntat mig oxå hehe innan Milian föddes...
Glömde säga att det också kommit lite - men ytterst lite - blodblandar slem idag. Är så pass lite att det knappast är hela slemkroppen men kanske en start?!