Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan84 skrev 2016-08-29 13:32:40 följande:

Hade det så innan vändningen (hur han nu har vänt sig hehe). Måste säga att livet blev bättre efter det - kan andas, inte lika kissnödig, inte lika mkt halsbränna och skönare att sova. Hoppas din plutt också har lust att vända sig snart så kanske det blir bättre?

Men har du en bra gravidkudde? Annars är ju det väldigt bra att ha iaf.

Min är med huvudet ner och ryggraden utåt så perfekt position för förlossning... :/

Ja har samma kudde som dej tror jag den är lång u formad

Hey 80% Done nu...

När tror du att du kommer föda?
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-08-29 14:14:07 följande:
    Värkarna drog igång tätare och något starkare vid 10-tiden, så vi åkte in till förlossningen kring lunch.

Hade öppnat mig till fyra cm men fortfarande ganska klent värkarbete, så vi åkte faktiskt hem en sväng till och inväntar nu starkare och tätare värkar. Hade önskat att de velat ta hål på hinnorna eftersom det var då det drog igång ordentligt med London, men de verkar inte alls vara lika positiva till det här som de var på Danderyd.

Nu blir det till att dränka besvikelsen i glass. XD
    Så de borde va full gång ikväll natt imorgon typ?
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-31 11:44:56 följande:

Nu är jag vääääldigt spänd på Symtreical. Nu måste h*n ju kommit eller va på väg! Åååhhh så spännande!

Och Eid - du måste också uppdatera idag!!

Hehe om du bara hade Facebook!!!!!!
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-31 12:19:25 följande:

Vad händer då?

Kan inte avslöja symetrical saker hehe men kan bjuda in dej till gruppen nu???
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-31 13:23:25 följande:

Så länge iallafall, så kan jag lägga till min riktiga fb när jag inre är sjuk längre

Ok pma mig din email
  • eagle87

Loppan jag fick göra glukos belastning i v 28 då de är standard i England om de finns diabetes i familjen... Tyckte inte de va sååå farligt drickan smaka ok de som va jobbigt för mig va att man skulle vara fastande från kl 22-09 på morgonen sedan blodprov sedan dricka sen Vånta igen 2 timmar sen blodprov

• eagle87
    Symetrical skrev 2016-09-04 11:33:47 följande:

Sjukt ändå hur pass fort magen kan dra ihop sig! Även om den, som sig bör, känns som en degklump!

Ser verkl inte ut som en deg klump. Jätte fin :) hur mår du i övrigt? Hur mycket sover han ? Hur ofta vaknar han på nätterna?
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-09-04 11:33:47 följande:

Sjukt ändå hur pass fort magen kan dra ihop sig! Även om den, som sig bör, känns som en degklump!

Sover han i eran säng? Åh han är så söt
  • eagle87

Hej jag är här O har läst allt ni skrivit... Grattis till alla nya pluss O så spännande med sagoskog och loppan skönt att de kunde tappa bort blåsan..

Usch jag har verkl inte mått så bra därför jag inte skrivit.. Har sovit jätte dåligt senaste veckan sen vart tvungen att jobba på de har aldrig varit så trött o sliten.. Ansökte om att få starts min ledighet 2 v tidigare men då hota min chef me att inte betala min semester som jag tjänat in.. Så har 2 v kvar på jobbet nu råknar verkligen dagar. I övrigt har vi vart på profylax kurs målat bebisen rum lagt in ny Matta köpt lampa O persiner O beställt möbler som kommer 22 sept :) har nästan packat klart sjukhus väskan.. Har bokat in en gravid fotografering idag...

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend