Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Symmetrical va fint rummet är :) O va duktigt att du orkar fixa !!!

• eagle87
    GästenT skrev 2016-08-15 05:18:23 följande:
    Förstår det. :/ Inte alla som kör med sånt heller, mina gör inte det alls. Men det gäller ju att man har iaf en vän som får för sig att dra ihop något och så var det för mig nu. Hon lyckades till och med få till en dag som typ alla var i sverige och i närheten. Har vänner runt i Sverige och en i Norge och sen min syster. Såå otippat. Min sambo hade hjälpt till en hel del också har jag fått reda på också. Haha.

Vi var hos oss, var och fika hos en bekant och så hade sambon tydligen lagt ut nyckel så hela gänget var där och hade dekorerat när jag kom hem. En hel buffé med fika och presenter. Haha. Hjärtattack när jag öppnade dörren.
    Åh va kul de låter :) man blir så rörd när man ser hur mycket folk bryr sig <3....
  • eagle87

Gud vad jag är trött, orkar ingenting. Svårt O sova bekvämt O så jävla varmt. Orkar bara inte vara gravid just nu.

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-17 09:35:36 följande:

Ni måste gissa pojke eller flicka också :D

Lätt tjej
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-17 14:09:12 följande:

Åh tiden går så långsamt nu. Känns egentligen väldigt nära bf men sen när jag kommer på att drt är

9 veckor kvar så dör jag. Det är ju sjukt länge till. Hur får man tiden att gå?

Känner likadant vill bAra att de ska bli oktober nu.. På ett sätt e jag glad att de 9 veckor kvar för vi har fortf Så mkt kvar att fixa...

Fick hem vAgnen för 2 dagar sen...

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-17 15:05:30 följande:

Vi fick också vagnen häromdagen. Blev sjukt stressade när vi va i en butik och de sa att det va 6-8 veckor leverans. Sen gick vi hem och beställde den på nätet och fick den 2 dagar senare :) Kan tipsa om denna sidan - supersnabb leverans som sagt, 5000 spänn billigare än alla andra ställen och fick en babybjörn på köpet :)

www.kopbarnvagn.se

Våran tog sjukt lång tid... Beställde den 9 maj och fick den 2 dagar sen...

Visst är de en buggaboo ni har? Vilken färg?
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-18 07:31:00 följande:

Orkade inte lägga alltför mycket energi på vagn. Alla som bor hör med liknande förhållande som oss rekommenderade bugaboo buffalo, så vi läste några tester på nätet och såg att den fått väldigt bra betyg för vad vi behöver (kombin av snö, halt, uppförsbackar och samtidigt stadskörning).

Ang löpning fick jag lägga av med det redan i vecka 10. Tror löpning är den träning som funkar sämst i graviditet men cykling, spinning, yoga (anpassad för gravid då) och ceosstrainer funkar fortfarande i vecka 31 :)

Va kör du fortf spinning O crosstrainer?! Sjölv blir man andfådd bara av att Gå uppför trappan ett par gånger hehe
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-08-19 12:48:16 följande:
    Dina lät mer "slemmiga" liksom men känner igen att trosorna blir helt genomblöta.

Du kan inte ringa din bm och fråga lite snabbt annars? :) vet inte hur lättillgänglig hon är.
    Har oxå jätte blöta flytningar O måste ha trosskydd. De luktar oxå lite så måste tvätta taightsen lr byxorna efter en gångs användning. Så jobbigt
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-08-21 12:46:49 följande:

Fick totalt andningsstopp och efter jag fick igång lite av andningen kaskadspydde jag och fick starka värkar. Vad f-n är det som händer? Känner mig väldigt orolig och rastlös, hoppas detta är övergående, börjar bli riktigt rädd att han ska komma tidigt. Är det någon vits att åka in nu i helgen, isåfall är det bara födeavdelningen som häller och det vore väl lite konstigt när det är allmänmpendet som blivit sämre? Bättre att gå till MVC eller min vanliga husläkare för detta väl? Alltså: svårt att andas, mycket sammandragningar men inget blod eller fostervatten och inte regelbundna

Åh va orolig jag blir för dej... Hur mår du nu? Uppdatera... Kram
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend