Gravida från Tempar/Fertility Friend
Skönt att du fick penicillin. Är du hemma och vilar upp dig ordentligt nu då? <3
En fråga som är lite på gränsen kanske ;) men ni som har problem med foglossning vilka sexställningar funkar för er?
Kaggar haft ganska mycket känningar denna veckan, men har också haft mycket resor och suttit still många timmar varje dag så kanske är därför.
Åh va mysigt att ni har börjat att känna redan!! :) Längtar tills jag också gör det!!
Tycker det bubblar och kurrar i magen hela tiden av alla gaser så lär bli svårt att känna skillnad på allt. Haha
Godmorgon töser!
Hur är det med er? Här dras jag fortfarande med en envis förkylning, men åker med min lille bästis ner till Skåne för att hälsa på familjen idag, så jag är glad ändå!
Har börjat få ganska mycket andnöd och svårt att äta redan (varför vikten också stått i princip helt stilla de senaste veckorna), så undrar var detta skall sluta. Önskar att mina magmuskler skulle släppa sargen och liksom tillåta magen att växa utåt mer istället för inåt.
Är det någon som är haj på det där med föräldraledighet? Om man delar på det sen och jobbar 50% var. Hur många föräldraledigdagar i veckan kan man ta då? 3? :P
50% blir ju att man varvar mellan att jobba 2-3 dagar i veckan. Fattar inte när jag läser på hemsidan.
Fina du! Vilar väldigt lik storlek nu ser det ut som!
Men har rul på torsdag om en vecka - då är det ju typ 2 veckor mellan våra rul. Kan det stämma när i har bf typ samma dag :-/
Glömde bild
Aha ja men då stämmer det ju! Trodde de alltid gjorde v 18-19
Jag har rul i 20+0.... Jag tror att de stämmer för i England så är rul mellan v 18-20....
Välkommen! Hur mår du nu? Känner du nått än?
Du kan se allas bf i länken i trådstarten.
Tack! Skönt att känna igen några som man vet har bra kunskap och är supergulliga :) Har inte kunnat låta bli det verkar bli 28/1. Tror att det tog sig 7/5. När är BF för dig? :)