Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ja väldigt tungt med andningen både för att luftvägarna (näsa och hals) varit så svullna och täppt och att han har pressat på lungorna sista veckorna sen han vände sig med huvudet ner.
Men nu har det lättat lite i näsan och mindre tryck på lungorna så känns otroligt skönt.
Hur mår du? Du är väl bara en vecka efter mig och Eagle?
Jaa var är sagoskog! Så spännande :) mitt och Eagles tips var 19e - just saying :D
Jag gick in i vecka 35 idag, 34+0, vart är det exakt ni befinner er? :)
Är rätt segt just nu, jobbar ju på och det går bra för där sitter jag mest och får allt serverat. ;) Men helgerna när jag är ledig är värst. Då har jag kört på med matlagning, städ, tvätt, kört grejer, handlat etc och DÅ mår jag riktigt dåligt. Bröt ihop i lördags inför våra fikagäster för fogarna låste sig och smärtade sååå mycket att jag fastna i soffan, men jag försökte bita ihop in i det sista. Min stackars sambo har målat huset hela helgerna och kvällarna efter jobbet så det ska bli klart och jisses vilket dåligt samvete han fick stackarn. Men nu är Målningen klar så vi slipper stressa med det också. :)
Shit, tror jag sa 22a... :O Då fick jag ingen poäng nu heller troligtvis!! ;D Spännande!! Jag tror att du kommer att föda innan ditt bf btw. :)