Gravida från Tempar/Fertility Friend
21+0 idag xD känns som om "han" bygger världens största hus. Lyxliraren.
21+0 idag xD känns som om "han" bygger världens största hus. Lyxliraren.
Känner mig oxå jätte stor, v21+6....
Spännande att se hur olika stora era magar är :)
En fråga till er lika längre fram, när avtog er trötthet?
Håller helt med sajocawa! Även fast det är tufft att såra sin mamma så ska du helt klart tänka på dig och din familj. Kan tycka att det blir lite fel av henne att reagera så och ge dig dåligt samvete, hon ska stötta ditt beslut i det här och så som du vill ha det. Det borde vara det viktigaste för henne. :)
Äntligen har vi tagit oss förbi v 7,,
Ul idag 8+1 och 16 mm. Snacka om att jag var nervös när la mig på britsen.
Juno på flicka, Milian på pojke.
Ja har åkt på hals infektion igen O mår skit, fått 10 dagars penicillin kur.. Fattar inte varför jag blir sjuk så ofta, någon mer som är mer sjuk under graviditeten?
V 32+2. Ganska snart dags. Surrealistiskt.
Men hjälp vad händer...
Är 9+4 nu och Vaknade kl 05 av att jag har så ont i övre delen av magen.. de gör ont och känns som jag mår illa. Hur jag än gör kan jag inte ligga ner. Så jag går in på toan men då släpper de värsta så försöker lägga mig igen men de går inte.. Gör ont och är så obehagligt.
Slutar med att jag får sätta min i en fåtölj och ringa 1177.
Troligen är de magmunnen som bråkar och min bm flaggade lite för att de kunde vara så att jag hade lite problem med de när jag beskrev vissa saker jag kände.
Men vad gör man åt de?
Påverkars de av vad man äter?
Enda tipset jag fick var att dricka kolsyra för att rapa och dricka samarin (har inge hemma, så de får vänta)
Men Gud!!! Du har ju inte alls långt kvar nu!! Spännande! :D Hur mår du?