Gravida från Tempar/Fertility Friend
Sagoskog - nu dör jag av spänning. Uppdatera!!! Hur långt till bf? Vi måste få igång tippning ;D
Symetrical 16/9
Loppan 19/9
GästenT 22/9
Sagoskog - nu dör jag av spänning. Uppdatera!!! Hur långt till bf? Vi måste få igång tippning ;D
Tack, gjorde du vul då?
Har haft mensvärk hela morgonen både i rygg O mage, inga sammandragningar bara molande värk... Är de normalt?
Okej! Jag tar med ett CB på semestern, de ska slå om till 3+ nästa v samman va skönt å se. Sen är de ul när jag är hemma igen <3
Jag tror att det blir på en söndag så;
Symetrical: 16/9
Eid: 18/9
Loppan: 19/9
GästenT: 22/9
:)
Jag är inte populist ;D
Hur mår du idag? Any news? Kommer inte riktigt ihåg men hade din plutt vänt sig och fixerat sig? Är allt klar liksom?
Äre sant? Det får hon gärna göra! Då blir det på min födelsedag! xD Det är en jävligt bra dag att fylla år på! ;)
Noterat din gissning eagel :)
Igår kväll blev bebis helt tokig. Jag låg vaken i ca 2 timmar för hon rörde sig så mycket att det inte gick att somna. Hon var knappt stilla en minut. Då hade hon dessutom redan rört sig mycket hela kvällen. Jag har inte varit med om att hon varit så här hysterisk aktiv förut. Hela morgonen har det varit lugnt, men nu är hon igång igen. Någon som har varit med om detta? När jag googlar får jag upp något enstaka skräckexempel där bebisen mått dåligt, men 99% an informationen säger att det är lugnt och inte behöver kollas upp.
Efter min lilla operation och att jag fick så hög puls förra veckan var han megaaktiv och pressade så hårt han kunde åt alla håll en hel dag och min läkare som höll på med fingret etc blev orolig och ringde förlossningen typ 3 gånger men de var väldigt envisa med att så länge det var mer liv var det ingen fara. Jag ringde också en gång morgonen efter för jag blev så orolig men de stod på sig. Och efter ett dygn la det sig lite och han gick tillbaka till mer normal aktivitetsnivå.
Men jag tycker att om det känns fel eller konstigt så släpp det inte, var en väldigt obehaglig känsla hela det dygnet och jag googlade också och fick samma historier som dig....
Idag fick en i vår föräldragrupp sin bebis :) egentligen ligger jag minst ett par veckor före de andra.. så känslan är lite den att jag vill lämna in en överklagan och ompröva alltihop xD Jag stod ju först i kön! :P men skämt åt sido.. underbart och fruktansvärt fuskigt :) :)