Gravida från Tempar/Fertility Friend
Är så orolig över foglossning.. Känns värre nu.. Trots bälte etc... Läser så mycket om folk som måste ha kryckor O som har de flera år efter barnet föds :( blir så ledsen O orolig
Är så orolig över foglossning.. Känns värre nu.. Trots bälte etc... Läser så mycket om folk som måste ha kryckor O som har de flera år efter barnet föds :( blir så ledsen O orolig
Förlåt för spamming och att jag klagar lite nu.
Men har kaskadspytt hela morgonen, fick stanna hemma från jobbet. Spytt ner hela mig själv och badrummet för det kom så plötsligt. Detta är så förnedrande. Snälla gode Gud låt det va tillfälligt nu och inte en permanent tillbakagång.
Var på yogan igårkväll - nån annan som blivit dålig efter en sån typ aktivitet? Tror ni det kan bero på yogan?
Pang bom i v 23+0!
Börjar bli orolig. Får inte behålla nått. Helt sjukt. Måste va maginfluensa eller matförgiftning det här för det är värre än innan.
Hur lång tid ska det gå utan att man får behålla mat/dryck innan det är fara för bebisen? Har gått från morgonen idag utan att kunna äta eller dricka, men då alltså inte behållt nått sen jag la mig igår kväll.
Fyfan va nervös jag varit idag!! Men fick lägsta risk på kub! Och jäklar va det var action i magen!!
Flyttad till 31 oktober. Stämmer med min egna beräkning! :)
Sajowacha på tal om hud jag känner lite dåligt samvete har typ struntat i min hud de senaste 10 åren, använder makeup vipes på kvällarna för O ta bort smink O smörjer sen in O på morgonen enbart fukt kräm... Har inga problem med hyn eller något, men bör jag typ investera mer tid/pengar? Vill inte åldras lr ngt i förtid...
Tog blodprov idag för downs syndrome och de andra.. Hade inte tänkt ta de men kände att jag ville ändå för O slippa tänka... Är de dåligt ringer de inom 3 dagar är de bra kommer brev om en vecka...
Såg i kalendern idag att bf är samma dag som jag börja blöda O fick MF... Läskigt...