Gravida från Tempar/Fertility Friend
capy - 4 juliSymetrical - 24 augusti
Loppan84 - 25 oktober
Eagle - 28 oktober
Iskristall - 31 oktober
GästenT - 3 November
Stardust2016 - 12 november
Sajocawa - 16 november
Såhär ser min gravidgraf ut :)
Och jo du får ju visst mer svar innan kub om du gör ul - du får svar på dina frågor om storleken på fostret om det växer som det ska. Det är ju det du är orolig för så om det tar mycket energi att gå och tänka på det så är det säkert skönt att bekräfta att det växer. Om du klarar att lägga det åt sidan kan du såklart vänta till kub men lät på dig som du inte riktigt kunde det?
Härligt tips Capy! Hoppas du får tid då längtar :)
Vad synd :/
Ja, tror risken för felmätningar är rätt stor när det handlar om ynka millimetrar. Kram!
Här växer det så det knakar... Glad påsk på er!
Woho! Värsta magarna!
Har ni börjat känna rörelser eller sparkar ännu? Eller hur står det till där inne?
Längtar tills man kan känna nått, även om jag också inbillar mig att det är lite läskigt haha
IT'S ALIVE!!!!
jag var så jäkla nervös, och det första som hände var att vi såg en stor HELT TOM livmoder, hade hjärtat i halsgropen då, men barnmorskan visste hur nervös jag var med tanke på förra gången så på 2 sekunder hade hon letat upp fostret och sa direkt att hon såg hjärtat slå! Sen när hon fick in en bra bild och vi själva såg hur hjärtat slog brast jag ut i gråt... Jag är så lycklig, och nu ska jag bara njuta av att vara gravid och dessutom slippa alla jobbiga symtom som illamående mm <3
Längtar88, har tänkt så mycket på dig... Finns inte mycket jag kan säga för att lindra. Förstår att det måste vara fruktansvärt. Stor, stor kram!