Gravida från Tempar/Fertility Friend
Så sjukt svårt att hålla sig.. Ska bli sååå kul att berätta för min sambos föräldrar. Har ni alla barn sen innan?
Så sjukt svårt att hålla sig.. Ska bli sååå kul att berätta för min sambos föräldrar. Har ni alla barn sen innan?
Jag har inte 100% koll hur långt gångna alla är här, kan ni inte kasta ut era bf? :)
Här växer det så det knakar iaf...
Tack :)
Hahaha... jag önskar det var imorgon... ogillar verkligen att vara gravid. Men belöningen gör ju att det är värt det såklart.
Nu har jag läst igenom halva tråden och jag märker att flera av er fick gravid 2-3 redan vid bim men jag fick bara 1-2 nu på äl+14. Och så blir jag ju jättenervös :( är det vanligare att få 2-3 vid bim?
Väntar med spänning... hur gick det eagle? Hoppas, hoppas, hoppas allt såg bra ut!!
Ingen blödning i livmoden, bebis mäter 5.8 mm O hjärtat slår!!!!!!!!!!!! Blev daterad v 6+1 fast enligt mig är jag v 6+3....
Skönt O höra att man inte behöver spy hehe:) ingen vet kön än sp länge va, ska alla ta reda på? Jag är såååå nyfiken
Då går jag in i vecka 25 idag, mer än 60% av graviditeten avklarad... önskar att tiden kunde gå ännu fortare....
Bjuder på en magbild också :)