Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Gravida från Tempar/Fertility Friend

GästenT skrev 2016-04-30 09:17:12 följande:

Ja men precis. Känns som om nästan alla går över med första barnet så är lika bra att ställa in sig på det. :) Är första för oss med så allt är så jäklans nytt! Andra gången jag gör ul och att den rör på sig, ändå blev jag helt chockad att en sån livlig sak är i min mage!!

Andra ul för oss också. Ja, det kändes som man låg och såg på film när de gjorde ul och fattade inte alls att den där lilla krabaten låg i min mage eller fortfarande gör iof haha
  • Iskristall
    Loppan84 skrev 2016-04-30 09:48:30 följande:

Oj nu har vi flera bf-twins här inne. Iskristall+GästenT och jag+Eagle. Blir sjukt spännande att följas åt och se hur de graviditeterna utvecklar sig och hur långt från varandra bf blir i verkligheten :)

Ja, det är kul!

Jag har varit lite frånvarande från gruppen men jag ska försöka bättra mig lite mer Det har varit lite mycket runt omkring i mitt liv senaste tiden!
  • Iskristall
    Loppan84 skrev 2016-04-30 11:07:18 följande:

Ojdå. Hoppas allt är ok och du mår bra <3

Haha ja man måste ju få komma och gå här som det passar en, ingen press :-*

Tack! Ja, allt är bra med oss och med mig. Har varit och är lite rörigt i övriga familjen och stressigt på jobbet bara. Har varit lite mycket helt enkelt.
  • Iskristall
    GästenT skrev 2016-04-30 11:26:11 följande:

Haha precis!! Det är nog bland det sjukaste jag varit med om!! Undra när man börjar förstå att man faktiskt är gravid och har en liten grej i magen! För jag känner mig fortfarande helt förvirrad! xD

Kanske när man börjar känna rörelser? Eller, vad vet jag?! Jag är också helt förvirrad. Idag är vi och berättar nyheten för min sambos mamma, känns liksom inte som vi kommer med sanning haha
    GästenT skrev 2016-04-30 11:28:36 följande:

Haha herregud va sjukt! Sen får vi skaffa en "bäbisar från tempar/fertilityfriends" ;)

Det får vi kanske göra!
  • Iskristall
    sagoskog skrev 2016-04-30 17:20:42 följande:

Måste infika att mina irl-twins är födda den 29/10. Bra datum :) vi har haft många halloween-kalas genom åren. Ungarna älskar det :)

Ja men det låter ju jättekul förstås!
  • Iskristall
    Ortiz skrev 2016-05-01 19:22:54 följande:

Hej!

Jag hänger gärna med i denna tråden om det är okej?:)

Jag plussade förra veckan efter ca 14 månaders försök och med första barnet. Känns helt galet, kan inte riktigt förstå det.. Enda tråkiga är att jag börjar denna graviditet med att bli jätte förkyld, hosta och värk i hela kroppen.. Blir nojig att det ska vara dåligt med den lille som ska växa när jag börjar med att bli sjuk men vet ju att det inte ska vara någon fara..

Kul att kunna dela sina nojor och känningar med några andra!

Hej och grattis! Vad roligt

Jag vart och sjuk tidigt i graviditeten med feber och var hemma från jobbet. Men allt tycks ha gott bra men usch vad orolig jag var då också!
  • Iskristall

Nu vet jag att ni tjejer inte har fått så jättestor insikt i min graviditet och bebis men vad tror ni jag/vi får då. Har ni nån magkänsla?

• Iskristall

Kul med era gissningar! Jag har mått illa mest när jag blivit hungrig. Aldrig kräkts, så på den punkten antar jag skrocken säger pojke. Jag tänker pojke när jag tänker på den lille, men det hjärnan säger är att det borde bli en tjej eftersom min sambo har en dotter sen tidigare. Annars har jag inget att mer att gå på vad jag vet, inte gjort några av de skrock-test man kan läsa om i tidningar

Men kan bjuda på en ul- bild såklart så ni har nåt mer att gå på

• Iskristall

Hatar när allt man skrivit försvinner innan man hinner skicka...

Förkortad version, Loppan84, jag är också lite rädd för förlossningen att spricka, sys ihop fel och inte känna igen mig i underlivet. Jag ska också försöka läsa allt jag kommer över för att försöka förbereda mig.

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend