Gravida från Tempar/Fertility Friend
[quote=76875434][quote-nick]Symetrical skrev 2016-08-11 19:49:04 följande:[/quote-nick
Usch, men vännen då! Håller med om att det låter som "bara" förvärkar eftersom de ger med sig efter ett tag. Kanske ändå bäst att ta upp det med bm..?
Själv ska jag på mvc-besök imorgon kl 9 för att mäta magen igen. Funderar på om jag skall be henne undersöka mig också. Det jobbiga är bara att det gör så förbaskat ont att bli det med den här foglossningen. >_[/quote]
Ja om det hade varit riktiga så hade jag varit någon helt annanstans nu ;) men var det inte du som skrev om att du upplevde det svårt att klocka värkarna då det är svårt att avgöra när de börjar och främst slutar? Jag känner iofs alltid så, men sen de här mer smärtsamma kom så upplever jag det ännu svårare. Smärtan kan liksom komma utan att magen blir hård också, eller liksom inte helt vara i fas med sammandragningarna. Därför undrar jag om det är någon nervkläm snarare än förvärkar. Ja det är väl kanske omöjligt att spekulera i egentligen..
Jag har inte gjort en enda gynundersökning under hela graviditeten och tar emot lite att göra en. Konstigt, för annars brukar jag inte vara kinkig med sånt. Men det är väl bara att få det överstökat. Jag slipper iaf få ont av foglossning. Stackars :/ hoppas det går bra imorgon iaf :)