Gravida från Tempar/Fertility Friend
Jag läser och håller koll på er varje dag men är lite dålig på att hinna och orka skriva!
Känns just nu bara som en evig väntan till vecka 12-13 för att få bli av med värsta oron.
Jag läser och håller koll på er varje dag men är lite dålig på att hinna och orka skriva!
Känns just nu bara som en evig väntan till vecka 12-13 för att få bli av med värsta oron.
Ok! Här är min. Den är dock lite lång för jag har lagt in 3+ testet också.
Nä jag ropade hej för tidigt, får inte behålla nått idag heller. Har en känsla av att potatis skulle va gott men det har vi inte hemma.
Snälla dela med er av det som funkar bäst för er. De saker som jag klarat ok innan men inte funkar alls idag är smörgås med bara smör, salta kex, risgrynsgröt, apelsin. Känslan är att bakad potatis med majs skulle va gott. Nått mer förslag?
Härligt Eagle!
GästenT mina bröst går lite upp och ner men var tvungen att köpa ett par nya bh:ar för ett par veckor sen, men nu kan jag ha mina vanliga igen. Men de är väldigt ömma fortfarande.
Här är lilla älsklingen.. 19mm O blev framflyttade från 8+1 till 8+3...
Ok tjejer. Jag måste fråga experterna. KAN inte släppa detta. Mamma tror de är en liten bebis/att de mätte fel.
Gyn flyttade bak mig 2 v vilket skulle betyda att första plusset var på äl+8, andra på äl+9 och tredje på äl+13. Det var vanliga stickor från gravidkollens egna. Dvs de mäter från 25.
Jag är orolig att de ska vara medicinen jag åt som saktade ner allt, men att bebis klarade sig eftersom hjärtat slår och kanske kan växa på nu och att de ändå är så som jag räknat.
Är nått av allt de här logiskt?
Lägger med bild på hur starkt jag plussat! (Svagt om de är som jag räknat äl+18, men billiga testerna brukar inte vara så tydliga väl?!)
Jag vill släppa de här men är förvirrad och när folk tar upp de med mig grubblar jag på nytt. Vad tror ni???
Sen förra ul menar jag, inte äl