Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

eagle87 skrev 2016-06-07 07:49:33 följande:

9 engelsk tid så om 2 timmar... Tack :))

Lycka till!! Det kommer att gå kanon!! :)
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-06-07 11:46:16 följande:

En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig

Grattis!!! Gud så kul! :D Va skönt att allt såg så bra ut. :)

Jag längtar sååå mycket till mitt rul när jag ser era bilder!! Dock med skräckblandad förtjusning eftersom man är så nervös innan. :O
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-07 17:51:42 följande:

När har du RUL? :)

I morgon 20.00!! Tyckte jag var sååå smart när jag valde en sån sen tid... Vettetusan om jag tycker det nu :P
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-07 18:41:27 följande:

Åh imorgon redan! Jag måste vänta hela två veckor till.. Hatar att vänta

Men haha hur ska du hålla dig hela dagen, det kommer vara segaste dagen nånsin, hoppas du kan fördriva tiden på ett smidigt sätt under dagen haha :)

För övrigt känns det verkligen som tiden går sååå fort, det va ju typ nyss som symetrical va på RUL men nu är vi alla andra ikapp redan..

Haha jaaa. Så jävla osmart!! Jobbar ju fram till 16, men sen då?! :P Haha.

Eller hur! När Symetrical gjorde rul så kändes det såå långt borta och helt overkligt. Och 2 veckor kommer nog gå jäklans fort kommer du se!! Sen är det typ dagen innan fram till rul som går så segt. xD
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-06-07 21:04:28 följande:

Haha ja det blir en lång dag, tänkte precis innan att drt va skönt att Eagle hade tid direkt på morgonen när hon va så nervös ;)

Men det kommer gå bra, är ju som sagt bara rutin och är ju verkligen minimal risk att det skulle va nått konstigt. Ska ni kolla kön?

Ja det var det jag också började att tänka nu när man börjar bli så jävla nervös, att det hade vart bättre med en liknande tid som Eagle! Lätt att vara efterklok! :)

Nej, blir inge kolla kön. Vi gissar oss fram tills facit kommer vid förlossningen. ;D
  • GästenT

Jag tror både jag och sambon kände bäbisen igår för första gången?!? Är det möjligt?? :O

• GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-08 06:49:33 följande:

Såklart det är möjligt! Vad roligt :)

Haha känns så overkligt att det med största sannolikhet var bäbisen så jag satt och uteslöt en massa saker igår medan sambon var stensäker! Har inte känt någonting alls innan så blev lite chockad. :P
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-06-08 07:16:13 följande:

Jag kände också första gången dagen innan rul så det var precis runt vecka 18! Helt säker på att det var bebisen för på morgonen precis innan rul så kände jag det markant långt ute på höger sida men tänkte att så långt ut kan han ju inte ligga - men jo mycket riktigt en halvtimme senare på UL låg han just där :) lycka till idag!

Gud va kul att du också kände dagen innan rul. Haha. :D Känner du ofta rörelser nu?
  • GästenT
    Iskristall skrev 2016-06-08 11:34:30 följande:

Jag blev säker på att jag känt bebisen i helgen, då ca 5-6 dagar efter rul. Men min sambo har inte känt än, vi får se när det kommer

Ooh!! Va mysigt! :D Känner du ofta?
  • GästenT

Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend