Gravida från Tempar/Fertility Friend
9 engelsk tid så om 2 timmar... Tack :))
9 engelsk tid så om 2 timmar... Tack :))
En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig
När har du RUL? :)
Åh imorgon redan! Jag måste vänta hela två veckor till.. Hatar att vänta
Men haha hur ska du hålla dig hela dagen, det kommer vara segaste dagen nånsin, hoppas du kan fördriva tiden på ett smidigt sätt under dagen haha :)
För övrigt känns det verkligen som tiden går sååå fort, det va ju typ nyss som symetrical va på RUL men nu är vi alla andra ikapp redan..
Haha ja det blir en lång dag, tänkte precis innan att drt va skönt att Eagle hade tid direkt på morgonen när hon va så nervös ;)
Men det kommer gå bra, är ju som sagt bara rutin och är ju verkligen minimal risk att det skulle va nått konstigt. Ska ni kolla kön?
Jag tror både jag och sambon kände bäbisen igår för första gången?!? Är det möjligt?? :O
Såklart det är möjligt! Vad roligt :)
Jag kände också första gången dagen innan rul så det var precis runt vecka 18! Helt säker på att det var bebisen för på morgonen precis innan rul så kände jag det markant långt ute på höger sida men tänkte att så långt ut kan han ju inte ligga - men jo mycket riktigt en halvtimme senare på UL låg han just där :) lycka till idag!
Jag blev säker på att jag känt bebisen i helgen, då ca 5-6 dagar efter rul. Men min sambo har inte känt än, vi får se när det kommer